Üye adı:efemes
Kayıt tarihi:26 Eylül 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:17146
Üye puanı:709
Takipçileri:131
Takip edilen:23
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:17 Aralık 1981
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Kocaeli
ilk üyelik @daskatek
bu 2. üyeliğim
Gram Altın:24 Gram altını var
Puan:396,18 Nakit puanı var
T. Puan:147480,5016 Gram & Puan birleşimi
Başarı:133. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()pazartesi 3. 8410 satış verdi 8367 nasıl terste kaldın
yusubum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()ne yaptın?
Reisss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()7308 gördü 7430 ne kırması
_Sheriff_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()7166 yaptı ama draghi etkisi ile
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()fed 31 Ocak- 01 Şubat 2017 konuşması faiz artarsa dolar düşer mi çıkar mı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()60 mı gelecek
Düşlerin_Ressamı_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()3. 96 dan 3. 38 olan dolar da mazot 4. 60 tl miş şu an 5. 17 yani hiçbir şey ilk defa 2017 de zirve yapan dolarla 2018 deki fiyatlar aynı değil hayat her şeyi ile pahallılaştı akaryakıt örnek sadece yani 3. 38 e gitmesinde o günün fiyatlarına göre anormal değil
enver12345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()21 Kasım 2017 dolar fiyatı) 3, 9780'le rekor kıran dolar
2018 niye 4 olmasın
KasriArifaN16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()benim merak ettiğim 4, 10 için yıl sonuna çok var niye şimdikten konuşulur 4. 40- 50 olsa neyse
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()İngiltere'de büyüme 4. Çeyrek te sürpriz şekilde hızlandı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()bist % 1 aştı dolar ya düş ya çık sabahtan beri aynı yerdesin
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()alıp satım yok yazmışın
adanalii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()emirmi verilmiyor emir rakamı gelsede emir gerçekleşmiyormu
adanalii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()bense tam tersine 77 den beri parçalı alıyorum
İZMİR3580 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()dün yazacaktım eksik oldu
slm_1903 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()düzeltme dün için
efemes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()7166 gördü 7250 kolay bir şey kalmadı anlık görsede
slm_1903 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()keşke bugün olsa
Hakankurt91 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()dolar a pozitif düşünebilmek için en azından 77x olması lazım
efem_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için efemes yorumu ()hergün dolar düşerken euro çıkmak zorundamı bari euro sabit kalsın