Üye adı:Efem09
Kayıt tarihi:24 Haziran 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16727
Üye puanı:1277
Takipçileri:119
Takip edilen:17
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:9 Şubat 2017
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Kactan alırsınız
Mahmetbey1969 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Ben yarı sattim. Hayırlısı
Ahmet_Selim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()3. 94 satmadim. Beklemek de bazen dogru degil
Dr_Linux için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Ben 3. 735 ten simdi satis yaptim. Umarım dogru yapmisim
Dr_Linux için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Arkadas yazdi satamamis diye. Belki emir verseydik satabilirdik bu rakamdan
Ahmet_Selim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Simdi satış yaptınız mi. Ben hala bekliyorum. Sabah dusebilirmi
Dr_Linux için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Satis emri olsaydi 3
. 80 den alırmıydi.
Dr_Linux için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Satan Arkadaslar var. Yazdılar
Dr_Linux için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Yok. Takip edemedim
Ahmet_Selim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()3'78 satan olmus. ben yakalayamadım
Ahmet_Selim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()İyi geceler. Sayfanızı inceledim. Ben Target kullaniyorum ama 3. 75 ustu satis yapamadım. Yeni bant aralıgı 3. 71_3. 80 demissiniz. Satış icin 3. 80 tekrar gelir mi sizce. Asaga duser diye korkuyorum
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Ne yapalım hocam. Bu dolar ı kactan satalım. 3'94 beri bekliyorum. Bir yorum yazsanuz
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Efem09 yorumu ()Simdi islem yapabilen ne yapsın. 3. 80 satis onerirmisiniz
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Efem09 yorumu ()Guliz hn ben gece target kullanıyorum. dolar da 3. 80 geldi satis yapamadim. Tekrar 3. 80 mi bekleyelim satis icin. Orta vade 4. 20 demissiniz. Satış onerirmisiniz bekeyelim mi
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Efem09 yorumu ()Dertli dayi ben 3. 94 tan dolar satmadım. Siz 4. 20 diyordunuz. Bu durumda 4 ustu gelirmi.
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()3. 78 iyi rakam. Guliz hn takip ediyorum. Orta vade 4. 20 gelebilir demis. Ben 3. 94 ten satmadim. Sonra 3. 40 geldi. Simdi de duser mi acaba
Mercan_dede için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Target kullanan arkadaşlar dolar 3. 80 gördumu. Bu rakamdan satabilen var mı
Ucan_kus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Hocam iyi aksamlar. Ben target kullaniyorum. 3. 80 yakalayamadım. Kur 3. 70 e düstu. dolar satısı oneriyormusunuz
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Güzel konustun hocam. İyi aksamlar
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Efem09 yorumu ()Sagol hocam. Nakite gecmek istiyorum . Ama tepe rakamı 3. 65 mi sizce daha gideri var mi
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)