Üye adı:dolarcıyım
Kayıt tarihi:12 Ocak 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:358
Üye puanı:22
Takipçileri:1
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9918,29 Nakit puanı var
T. Puan:9918,29 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()parite yüksekken geçmişsiniz bence ama bu piyasaların işi belli olmaz tabi
blue80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()burdan da panik satışı yapılır mı kaçtan aldı ne kazandı?
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()2, 86 ya vuruyo kafayı hoppp geri aşağıya
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()bankalardan ons alıp satamıyormuyuz?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()2, 86 yi geçse bari
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()bu dolar nasıl bir kafada anlamıyorum kapadım 10 dk sonra bir baktım 2, 86 dan 2, 8515 ne ya?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()ne zamana döner :)
Dellen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()bist 80. 800 direncini de kırdı nereye kadar gidicek acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()3 hayal oldu , 2 aydır gelmiyor
mor_filika için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()günaydın abicim
murat3365 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()tam da dediğiniz gibi. hep terste kalmalar oluyor ama zamanla rotayı kişi kendi seçiyor, burdakilerde harmanlama yapmayı bilen insanlar olmalı.
inci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()aynen öyle , bidaha gelirmi acaba
hacabi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()parite toparlanıcak gibi durmuyor , bende euro dan sabah çıkmadığıma pişmanım
hacabi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()bilen bilmeyen konuşuyor , bide şikayet ediyor. güzel iş valla
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()günaydın arkadaşlar.
hala tersteyim ama yinede 2. 88 lerden buraya gelmesi bile umut verici.
ama bu süreçte yıldızlı diye sözüne kandığımız ama kendine bile maalesef faydası olmayan arkadaşlar var.
neyseki hepimizin aklı varda , moralden başka kaybımız olmuyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()geçmiş olsun reis.
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()günaydın murat abi
murat3365 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()günaydın kardeşim
Umtce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()parite ye ne olmuşşş
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için dolarcıyım yorumu ()ellerinize sağlık , yorumlarda anlaşılır. çok faydalı oluyor
Umtce için cevaplandı (yorumu göster)