Üye adı:Dök
Kayıt tarihi:26 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3531
Üye puanı:334
Takipçileri:16
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Mart 1984
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Dök yorumu ()@USTAMM iyi günler. Gümüşte tep3 beklentiniz kaçtı acaba? Haziran sonu bekliyordunuz üstadım?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Tamamdır hocam. Ben TL bazlı aldığım için. Ona göre hesap yaparım.
Şaşkın1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()dolar bazlı oluyor.
Dök için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()TL bazlı o zaman.
Şaşkın1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Şaşkın1 hocam 70 ana direnç derken TL bazlı mı? Bende de Shiba var 0.71tl ortalamalı? Hacim yükseliyor ancak bir yükseliş yok.
Şaşkın1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Eyvallah Hasan hocam. Senin sayende kazandık. Allah razı olsun
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@LostPassenger hocam doğru söylüyon powel bitcoin den nefret ediyor. Bakalım neler olacak?
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Teşekkürler hocam. Günlükte düşeni kırması için kaç dolar üstü kapanış yapması gerekli hocam?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: Kendine zaman ver bu sepete sahipsen 6 ay bekle!
Anladım kardeşim.. Eyvallah
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: Kendine zaman ver bu sepete sahipsen 6 ay bekle!
Hımm. Tamam üstadım.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: Kendine zaman ver bu sepete sahipsen 6 ay bekle!
Doğu hocam @Hasan_3444 kardeşim ile boğada iken çok para kazandık. Özellikle trx 150 - 200 bin TL Kar görüp sattık. O bir sepet yaptıysa inan bana kazançlı çıkar.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@celik2119 hocam ada ile ilgili soru attım ama size? Adada hiç hareketlenme yok? Nedeni nedir acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@celik2119 hocam iyi akşamlar. Ada niye yürümüyor hocam sizce? Hacim çok düşük? btc 42500 geçmesini mi bekliyor? Lütfen yorumunuz önemli hocam
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Ya haklısın hocam. 55 bin üstü bitcoin de boğa hocam. Ama sanki bir şeyler dönüyor. Neyse bunu zaman gösterecek doğu hocam.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Aynen üstadım.. Ancak siz bitcoin de ayı deyince valla içim cız etti. Ancak büyük oyun devam ediyor doğu hocam.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Üstadım benim profil bile ada. Farkettin mi bilmiyorum ama. Ada benim ilk coinim. 7 tlden almıştım Mart ayında.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Üstadım ama ada şuan hiç ilerlemiyor. Nedeni nedir acaba
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@USTAMM iyi akşamlar. Geçenlerde bitcoin ile ilgili güzel bir cümle kurdunuz. Büyük oyun devam ediyor. Ayı falan geldiği yok arkadaşlar..
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Eyvallah hocam. Teşekkürler
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Tamam hocam. Bu arada sxpde hocam 2 ile 2.13 arası ara destek var mı?
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)