Üye adı:Dök
Kayıt tarihi:26 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3531
Üye puanı:334
Takipçileri:16
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Mart 1984
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@shaokahn Teşekkürler hocam. Benimde 33 dolar maliyetli. Hatta elimde yüklü miktarda var. 510 dot var. Bende orta vade bekliyorum
shaokahn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@shaokahn hocam dot var mı elinizde? Varsa satış hedefiniz kaç?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Bereketli olsun kardeşim.
Hasan_3444 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Bende devam ediyorum hocam. Hatta sizin koyduğunuz satış hedefine koydum. 42 dolar . Nasipse gelir
Bufi8585 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Bufi8585 hocam slm. Elinizde dot var mı? Ben satmadım tutuyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Arkadaşlar sol de hedef kaç şuan?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Inşallah kardeşm
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Tabiki değil. Ama ben satmıyorum. Hedefim 50 dolar yani 450 TL
renklay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()258 benim ortalamam sayın @renklay. btc yürüse dot inanın fırtına olur
renklay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Bereketli olsun kardeşim. Ben full dottatım. Bakalım hayırlısı ARTIK
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Aynen kral. Bence yön yukarı artık..
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Anladım, hocam. Teşekkürler.
Ragnar_lootbrok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Ragnar_lootbrok hocam teşekkürler. Birde benim için dota bakarmısınız? Hedefte neler var?
Ragnar_lootbrok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Ragnar_lootbrok hocam ikili dip çalıştı galiba. Dün söylemiştin. Hedef 45700 mü
Ragnar_lootbrok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Kardeşim ya cansın. İnşallah boğalar galip gelecek
BitcoinCANDİR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Teşekkür ederim hocam..
Ragnar_lootbrok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Ragnar_lootbrok hocam sanki biraz düşecek giibi. btc hacim çok düştü
Ragnar_lootbrok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Ragnar_lootbrok hocam slm. Şimdi bir düşüş mü bekliyorsunuz 38kya kadar?
Ragnar_lootbrok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Valla iyi yapmışsın
maxmax35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Geldi kardeşim :))). Yine saçmalıyor
maxmax35 için cevaplandı (yorumu göster)