Üye adı:Dök
Kayıt tarihi:26 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3531
Üye puanı:334
Takipçileri:16
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Mart 1984
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
-1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: #31515653 Grafik detay ve yorumları
@LostPassenger iyi günler.. fed faiz kararı günü avax 21.80 dolar a kadar cekilme durumu olur mu?
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Hayırlısı sayın hocam..
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey 5/3 4/1 24xxx ile 26xxx arası 4/2 26xxx 28xxx 4/3 28xxx 29xxx sonra v/1 16xxx v/2 14xxx v/3 13xxx ekran son ytd
https://altin.in/dok
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey hocam v1, v2, v3 ler vardı
Artık onlar gelmeyecek galiba
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: 24 Temmuz 2022 Varabey BTC grafikli yorumu
@Varabey anladım üstadım
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: 24 Temmuz 2022 Varabey BTC grafikli yorumu
@Varabey hocam 24564 gitmesi gerekli o zaman
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: 24 Temmuz 2022 Varabey BTC grafikli yorumu
@Varabey hocam 18 bin altı kırmızı çizgi nereye gidiyor.. tam çıkmamış..
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: 24 Temmuz 2022 Varabey BTC grafikli yorumu
@Varabey hocam ne anlama geliyor bu grafik
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@BossVurguncu slm kardeşim
Hosgeldin..
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey hocam teşekkürler
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey anladım hocam.
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey hocam 20552 mi bekliyoruz düzeltme için
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey Bünyamin hocam iyi bayramlar.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey anladım abi
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey hocam short ve longlarin 2/3 ve 3/3 hedefleri kaç
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey hocam anladım.. teşekkürler
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Sherloch Mustafa hocam iyi akşamlar. ma200 de geçilir böylelikle abi.
Sherloch için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey hocam teşekkürler. Hep 21 bine geri dönüyor.. neden 21 bin? Bir daya 18 binler gelemez mi? 4/1-4/2-4/3 den sonra sayın hocam
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey hocam 4/1 24xxx-26××× arası yaptıktan sonra target kaça döner abi? Yoksa direk 4/2 ye mi gider?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Varabey hocam yorumlarınızı okudum tek tek:))