Üye adı:Dök
Kayıt tarihi:26 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3531
Üye puanı:334
Takipçileri:16
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Mart 1984
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Oğuzhan_07©20 hocam sizin aldığınızı görünce aldım bu arada. Bereketli olsun
Oğuzhan_07©20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Oğuzhan_07©20 slm. Bende dash aldım. Merak ettim üstadım neden DASH?
Oğuzhan_07©20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Aynen üstadım.
Oğuzhan_07©20 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Oğuzhan_07©20 abi valla kimse uğramıyor artık. @CoDeX© gibi bir çok ustad uğramaz oldu
Oğuzhan_07©20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Oğuzhan_07©20 kardeşim haklısın ancak ben temmuzdan aralik ayına kadar düşüş bekliyorum btc de.
Oğuzhan_07©20 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Oğuzhan_07©20 kardeşim mrb. Kriptoda çok eski olduğunuzu araştırdım. Bilginiz üst düzey. Her zaman bu sayfaya yazın lütfen. Ancak BLACKROCK şirketi beni çok korkutuyor.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: Btc günlük grafik
@Hayalbaz35 kardeşim kanal içinde düşüşe devam edecek mi ? Onu mu söylemek istiyorsun
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@jahil06 kardeşim @Dönence hocamdan haberin var mı?
jahil06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Master_of_BTC hocam 2024 halving ne zaman bekliyorsunuz?
Master_of_BTC için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@cheffikretfidan
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: devammm

devammm
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Sayın @Dönence yine haklı çıktınız.. fed faizleri sabit biraktigi zaman btc çakılır demiştiniz bana. Tebrikler üstadım..
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Eyvallah sağol kardeşim
Oğuzhan_07©20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Oğuzhan_07©20 hocam slm. Fedden sonra son 28k çıkışı olabilir mi btc de?
Oğuzhan_07©20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Hayalbaz35 hocam düşüş nereye kadar olur ? Nerden döneriz?
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@Ayhnkpln hocam mrb. Yükseliş trendi kırılacak mi sizce btc de?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()@jahil06 kardeşim slm. Evet elimde hiç agix yok. Ancak bakalım ne olacak piyasa gireceğiz
jahil06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: bu coinler delistmi olacak yani
@Switchb4ckk aynen kardeşim. Bir o anlıyor kriptodan. Ah engellemiş beni :>>>
Switchb4ckk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: bu coinler delistmi olacak yani
@Switchb4ckk aynen kardeşim. Ya çok ilginç bir insan biliyor musun? Düşecek düşecek diyor.. kendi dipten alıp malı tepeden satıyor, .. millete malda aldırmıyor..
Switchb4ckk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Dök yorumu ()Konu: bu coinler delistmi olacak yani
@Switchb4ckk kardeşim @Klas_Yatırımcı hemen gelmiş.. yaw yeterki düşmesin btc :>>>
Switchb4ckk için cevaplandı (yorumu göster)