Üye adı:DnzGzmş03
Kayıt tarihi:27 Haziran 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2334
Üye puanı:208
Takipçileri:1
Takip edilen:2
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Mart 1990
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Afyon
El attığım yer kuruyor =))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Haklısınız çıkışı inişi bir oluyor . Ama söyle yapabilirsiniz düşüşe geçtiğinde parça parça sat ben bugün öyle yapmaya karar verdim ve yaptım da .. ama hala zarardayım zarardan da karda
wenegra_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Parça parça satsan olmuyo mu ? Hiç yoktan zarardan kar edersin
wenegra_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Hala söylediklerinizin arkasındasiniz yani... insaellah dediğiniz gibi olur
altın_takip34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()=))) bence de =))
ibrahimonder için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Alıyoruz düşüyor =) satıyoruz çıkıyor =) sanki btc bizi izliyor zarar ettirmek icin =))) Aman Allah immm =)))
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Ne kadar alıyor al satta zararın ne
Yurdum57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Beklemek sıkıcı:)))
altın_takip34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Aynen bende öyle düşünüyorum .. yüksekteysen yarısını çıkartamadım çıkartmış olsam şimdi aldırdım tam zamanı sanki
altın_takip34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Eyvallah içimi ferahlattın
altın_takip34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Ağzından bal damlıyor =)
altın_takip34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Hayırlı akşamlar Allah razı olsun
CoDeX© için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Ben yarısını öyle yaptım . Tekrar girdim bakalım düşükken
wenegra_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Bekliyoruz dediğin gibi gelir ins
Hülyalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Haydi btc ayrılda gelll =)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Kıracak gibi sanki =) kırarsa sa 12 bin 12 400 olur yine dünkü gibi ... ki öyle olursa elimdekilerin yarısını cikartcam bende onu bekliyorum =)
aksu61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Hayırlısı demekten başka bisey yok. Çıkacak para varsa çıkar gelecek para varsa gelir demekten başka bisey yok :)
wenegra_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Siz de mi 13 binden girmiştiniz ? Sanırım ayni gemideyiz =)
wenegra_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Aynen öyle anlaslcak gibi değil
m2dark için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()Hayırlı cumalar
mahals25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için DnzGzmş03 yorumu ()4 nala gidiyor masaallah =)))