Üye adı:Djnr037
Kayıt tarihi:11 Ocak 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:570
Üye puanı:102
Takipçileri:2
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1975
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Kastamonu
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10393,32 Nakit puanı var
T. Puan:10393,32 Gram & Puan birleşimi
Başarı:530. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()euro değil dolar kar yazmaya başladı. önü o kadarda açık değilmiş.
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Çokmu zor sordum
Djnr037 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Rica etsem arkadaşlar tfx makasları şu an nedir atabilirmisiniz. Teşekkürler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Hocam dibi gördü ve yükselişe geçti diyebilirmiyiz
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Teşekkür ederim
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Teşekkür ederim. parite ilgili bir değerlendirme alabilirmiyim
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Makaslar yükseldi gene
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Maşallah sitede ne kadar yardım sever arkadaşlar var. Dört bir yandan size yardıcı oluyorlar. Bu arada merak etmeyin ben yardımcı olamayacağım:)
Kzlötesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Neler oluyor tfx de makas gece gece düşmüş. Üstelik makas kaç zamandan sonra euro dan düşük
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Djnr037 yorumu ()Merhaba. tfx kullanıyorum. Ful dolar dayım. euro almak istiyorum zamanlama olarak ne dersiniz.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Teşekkür ederim ilginiz için
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Yanlış anlaşıldıysa kusura bakmayın. Onu kasdetmemiştim. Genel manada söylemek istedim
Seko2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Gelebilirde gelmeyenilirde. Son bir yıllık grafiğe bakmak yeterli aslında. Ne kimseye ianamak lazım nede suçlamak. Malesef teknik bir yere kadar herkes yanılabiliyor.
Seko2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Peki ikinci kez geçerse ne olur
tigin55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Antep paklavası taşköprü sarımsağı kayseri mantısı falan filan...
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Temsilciler meclisi azil sürecini resmen başlatdı. Yazdım ama yorum düşmüyor
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Yorumlar düşmüyor
Djnr037 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Sanki dolar a cepe aldı.
CANSINN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Hocam Abd de sistem çok farklı başkanın yetkileride bizdeki gibi değil anlıyoruz. Mb başkanının ağzından yaptırımla ilgili şeyler çıkınca şüpheler ortaya çıkıyor. O zaman yarın çıkıp anlaşma yok hükmünde denilebilir sanki.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Djnr037 yorumu ()Onu biliyorum da anlaşma yalanmı oldu yani onu anlamadım.
YAGIZ09 için cevaplandı (yorumu göster)