Üye adı:deniz88
Kayıt tarihi:23 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20496
Üye puanı:2540
Takipçileri:138
Takip edilen:8
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bist yolculuğumda bana emek veren öğretileriyle ufkumu açan @asrn hocam başta olmak üzere üstadlara teşekkürlerimi iletiyorum.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()@Hakedis2 kardeşim hayırlı cumaların olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Arkadaşım @Yakamoz_pc yeo sormuşsun teknik çok anlamam ama bölündüğünde 25 den dönmüşlüğü var çizim yapan arkadaşlardan gördüğüm fincana kulp takıyor. Asıl hareketi 25 üstü beklerim ytd olmadan.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Derler ya hocam çocukluğuna inmek lazım tramvalarım var gümüşten)). Eşim emtiya derdi hep beni gözlemkedikçe ne alayım diyor tyo istiyor kağıt vereyim mi. Yada o emtiyasına devam ozaman . Sepet sayılır değilmi)))
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ():))) Çok iyi.
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Sattık gidiyor deme sakın))
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Allahtan suçluyu biliyoruz kendimizden başkası olmadığını. Keşke kimse kimseyi suçlamasa kayıplarda. Ben aynaya bakınca suçluyu görüyorum)))
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Borsada en büyük düşman kişinin kendisidir. Duygu kontrolü)))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Acaba burçlarımızla mı alakalı. Bizim suçumuz yok. )))
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Kaybolmuyoruz. Biz arkadaşla bir hafta al sat yapmama kararı aldık söz verdik kağıtlarımıza güvenmemiz gerekiyor. Buradayız. Tşk ederim önemsediğiniz için.
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Şu hktm 10 gün olmadı 20 den aldım yeni arz güvenemedim 25 lerde sattım koy 20 stop dursun en kötü ihtimal ne kar zarar dersin 36 oldu hergün tavan. ))
Golden_Age için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Günaydın @Halilibo06 alım düşünüyorsan tukaş incele kırılım geldi sanki 10.40 üstü iki gündür tutundu.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Keyifler nasıl. Alalım mı satalım mı dünya varmış)))
Golden_Age için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Cumamız hayırlı günümüz bereketli olsun. Durumlar ne olursa olsun neşemiz sağlığımız bol olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Öyle başlık atıyorlar ki buldum tekrar. Üretimi durdurdu yazıyor. İçeriği ise 67 gün 4 yılda bir bakım için miş)))
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Haber vardı bugün petkim.
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()10 kere yapsak 300 tl. 10 gün de 3000 aman allahım hiç farkında değiliz.
Erdal_262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Bir kişinin yazısı. @Hakedis2 umarım döner.
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Hocam gümüş baya artıyor alsam ama benim parça dahi alasım yok. Biliyorum sepet diyeceksiniz.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Sağolun. Bu hafta hareketlilik hata payımızı artırdı. Deneyimlemiş olduk. %100 gesan yeo, %50 martı tms taşıyan ben bu hafta kont. kaybettim. Endeks düşmeden bir telaş sanki. Janst bile kaç kere aldım çıktım.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için deniz88 yorumu ()Sorun değil. çok şükür. öğrencileri gönderdik il dışı kaldık başbaşa bistle.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)