Üye adı:Cisse
Kayıt tarihi:15 Mayıs 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:41
Üye puanı:1
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Değer verip cevapladiginiz icin tesekkur ederim.
driven için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Tahminleri ne kadar olumlu cıkıyor bilginiz var mı?
driven için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Hocam senin zarar ne kadardı şu an kara gectin mi ne zaman satacaksın?
inegöl16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Yanit icin tesekkurler ustad.
karagülle58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Cikis direnc noktasi nedir arkadaslar?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Güzel bakış açısı zarar ne kadar hocam şu anda?
bushidox77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Zarar yoksa sorunda yok keyfine bak zarar 4700 lerden 650 lere indi cıkmayı duşunuyorum bir yandan bekliyorum ne kadar az zarar o kadar iyidir diyorum alttan alırım diyorum cıkmayada elim varmıyor.
slayer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Direnç noktası 63. 30 dolaylarımı hocam? Aşağı yonlu kırılma için soruyorum.
karagülle58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Hocam bizleri aydınlatıp bilgilendiriyorsunuz teşekkür ederim.
karagülle58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Hocam 2. 67 den almıştım zarar dun 600 lere kada rinmiş olmasına ragmen bugun yine 1000 civarında seyrediyor. Sizce beklemek mi lazım yoksa şimdi cıkıp alttan girmek mantıklı mı?
karagülle58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Emeğine sağlık ustad.
driven için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()4500 küsürden 1200 dolaylarına düştü. Bekliyoruz sabırla.
Dijital_Para için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Benimde 2. 67 : ( zararı sıfırlıyayım cıkacagım net. Zarar 4500 lerden 1250 lere geldi bunada şükür.
MATRIX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Nereden takip edebiliriz?
ustaogretmen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Endexi nereden takip ediyorsunuz?
DRAGUTTT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Gelecek olan veri ne verisidir ne kadar etkiler öngörülebilir birşey midir?
driven için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Hala 2. 67 ye var zarar etmiyeyim yeter yahu (
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Hoşgeldin başkan nedir yorumların : ) 2. 67 den tavana caktık topu bekliyoruz zarar kurtaralım diye cık gir mi yapsak yoksa beklesek mi bilemedim ustadım.
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()ENdex in 94 olup olmamasını nereden takip ediyorsunuz? Yada oneriniz var mı? 2. 67 den epey bir icerdeyim de merakla ve sabırla bekliyorum.
fx_analist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Benimde net zararım şu anda 5000 şaka gibi 2. 67 den almıştım. Gelecek olan veri nedir?
cefalı10 için cevaplandı (yorumu göster)