Üye adı:Cisse
Kayıt tarihi:15 Mayıs 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:41
Üye puanı:1
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()2. 71 den aldık mantar oldu bu nedir arkadaş yahu.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Benimde 2. 7150 den var epeydir var bir ara 70 ten satıp alttan alayım dedim ama cesaret edemedim.
Mehmet01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Ustad destek direnc filan bir yazıversen )
driven için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()15: 30 dendi hocam. ilk once 2. 17 den aldıgmız dolar ların zararını kapatalımda 2. 66 ya duşserse alırız :)
creative_director için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Destek ve direnc noktaları neler arkadaşlar?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Arkadaşlar destek ve direnc noktaları nelerdir dolar ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Zararlamı cıkacaksınız kar ile mi?
ÇÖL_ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()271 den 20 k dolar var şimdi 4 k da alsam mı diyorum? Ortalama 1/5 düşmüş olur diyorum.
complo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()dolar da kactan cıktınız hocam?
driven için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Hocam sizin yorumlarınız onemli kimseye alın satın demiyorsunuz. Birazda kişinin kendi elinde bazı şeyler 5000 zarar 1000 tl kar a dönmüştü. Biraz dah abekliyelim diyince inişe yakalandık 180 tl kar ile cıktım. %100 bilmenize imkan yok size soylenenlere kulak asmayın.
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()aşagı direnc neydi hocam kırlma?
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Şu an driencç noktaları neler gorunuyor hem iniş hem çıkış için?
Supervisor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Mesaj alındı teşekkürler. )
Supervisor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Ustad sizce bu dalgalanmalar normal midir?
Supervisor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Kimler diyor bunu hocam?
küfrettin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Verinin kotu gelecegene isaret midir bu?
driven için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Degerli arkadaslr veri ne zaman gelecekti?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Girme başkan ustadlarda girme diyor.
matmazel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Hoşgeldin başkan gunaydın.
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Cisse yorumu ()Sonlardaki bn ler ne anlama geliyor ustad? )
driven için cevaplandı (yorumu göster)