Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74961
Üye puanı:61635
Takipçileri:9649
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:130650,0813 Gram & Puan birleşimi
Başarı:156. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Doğru hocam. Pandemi azaldıkça yatırımcı tahvili, altını , gümüşü satıp reel ekonomiye geçer.
EmreT19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()ABD gibi gelişmiş ülkeler için dolar ın kaç olacağı ya da enflasyonun ne olacağından daha önemli olan veri işsizliktir. Onlarda işsizlik düşmedikçe diğer veriler dikkate alınmaz.
EmreT19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()İşsizlik %5'in Altın a inmeden faizleri kesinlikle yükseltemezler. O yüzden enflasyon bekleneni aşarsa onslar bir ay daha yükselir. Sonra eninde sonunda pandeminin etkisi azalacak ve herşey başladığı yere dönecek.
Rmzhzr09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()ABD'de enflasyonun çok aşırı yükselmesi beklendiği için ons 1680'den 1916'ya kadar çıktı. Enflasyon aşırı yükselmezse tekrar eski yerine doğru ilerler.
KADİR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()@NİLSUDE Zayıf sat sinyali vermişti ama bulutun altına düşünce o güçlü sat olur.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Fedin artırmayacağı kesin. MB'nin indirmeyeceği de kesin gibi. Bu durumda dolar da düşüş bekleniyor.
KADİR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()20 ton altın çıkmamış, 20 ton altın rezervi bulunduğu tahmin ediliyormuş. altını n çıkarma maliyeti 1000 dolar gibi düşünürseniz bir onsunda 800 dolar civarı kar ediliyor. Bir kiloda 24 bin dolar bir tonda 24 milyon dolar. 20 tonda 500 milyon dolar. Bunu da 10 senede çıkaracak olurlarsa yıllık 50 Milyon dolar yapar. Çerez parası bile değil.
MertoJR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()Daha 20 kuruş düştü sadece. Biraz daha düşmeli ki 14'cüler azalsın.
Dash için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Bu edepsizleri terbiye edeyim derken 6 gün engel yedim. O dönemi hatırlıyorsunuz herhalde.
ssstemel için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Sekiz ay önce Altın 2070 dolar dı. O gün bugündür altın her düştüğünde bunlar acı içinde bağırır, çağırır. Alışırsınız yakında :)
Ons_Bükücü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Siz değil, @Captainnn içindi.
pınar2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Bu arkadaşın durumu farklı. Geçen sene 600 TL olacak diyordu. Olmadığını hatırlatınca incindi :)
pınar2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Enflasyon yüksek çıkarsa kripto ve onslara yarar diye düşünüyorum. Ama ilk tepki sonrası fedden gelecek açıklamalar daha önemli olacak.
BabaKartal1903 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Gram Altın için pınar2023 yorumu (2 ay önce) Cevap yaz
ben yüksekten almadım aksine güzel kar yaptım. ayrıca kimse sana sormadıysa neden bu kadar kendini yırtıyon sanane milletten. herkesin aklı kendine yeter sadece karışmayın yeterli.
https://altin.in/pinar2023/4
Kendince yorum yapan bir kişiye burada yırtınma, herkesin aklı kendine yeter denilmesi beni rahatsız etti. Herkes fikrini rahatça söyleyebilmeli bence.
pınar2023 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Allah akıl vermiş ki kullan diye. Kimseye değil kendi aklına güven.
üstad54 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Şimdi tane tane yazayım.
Dünya doge günü öncesi doge 0.2 dolar dı. Yükseleceğini düşündüm. Aldım. Almadan önce burada yazdım.
0.5 dolara çıktı. Sattım. Satınca da yazdım.
Sence ne kadar zarar etmişimdir? Böyle bir işlemi paylaşmak kötü mü?
baran6576 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Bütün öfkeleri Altın almayın bnb alın dediğim için. Altın 400 lira iken bnb 500 lira idi. Şimdi altın 520 lira olunca ben yanılmışım. Bnb kaç lira oldu?
lord_of_the_attack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()510'un altına düşerse @YalanAvi de gelir. @trakyali2259 muhtemelen 500'ün altına düşmesini bekler :)
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()@Trademan geldi
@ugurasilturk geldi
@Kimimben06 geldi
Demek ki altın düşüyor :))
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için celik2119 yorumu ()Yok, senin sıkıntın doge alıp satma ileydi. Sonra hatırladım. Dogeyi 3 kez 0.20 civarından alıp 0.50 civarından sattık. Oraya neden hala takıldığını ciddi merak ediyorum. Çok para kazandırdı, şu an 1 tane doge yok elimde :)
baran6576 için cevaplandı (yorumu göster)