Üye adı:celik2119
Kayıt tarihi:1 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:74996
Üye puanı:61684
Takipçileri:9670
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sepetimi buraya yazıyorum arkadaşlar. Alıp sattıkça güncelleme yaparım.
Coinler %10
Dot
xrp
bnb
lisk
avax
1inch
Near
celr
crv
lto
Dövizler
Usd %10
Vadeli %80
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:1645,92 Nakit puanı var
T. Puan:128337,5235 Gram & Puan birleşimi
Başarı:160. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Konu: #27335646 Grafik detay ve yorumları

@fatik001 Son dönemdeki diplerden geçen bir trend çizgisi alırsak 25 dolar güçlü bir destek gibi görünüyor. Orası kırılırsa düşüş hızlanır bence.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Üretimi yapanlar aynı zamanda sistemin denetimini yapıp ayakta kalmasını sağlıyor. Üreticiler olmazsa sistem çöker. O korkuyla fiyatı düşüyor.
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Estağfirullah. Size yardımcı oluyorsa devam edin. Benimle ilgili mesajını paylaştım. Daha önce de 4-5 kez benim mesajlarımdan sonra benzer şekilde hakaret ettiği mesajlar var. Bundan sonra bana hakaret etmezse bildiği yolda devam etsin.
ARGENTUM63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Mesela bizde beyin MR 180 tl. Almanya'da 200 euro 'dan aşağı çektiremezsiniz bildiğim kadarıyla. Hangisi daha kaliteli derseniz oradaki derim ama 12 kat fazla para ödemeye değer mi? Bence değmez.
finnari için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Yine öyle olur muhtemelen. Dxy 97'ye çıkınca da bizim hedef gelir.
Fatih001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Daha kaliteli demeyelim de verdikleri paraya göre Almanya ya da İngiltere'de alabilecekleri hizmetin çok daha kalitelisi diyelim. Parasını ödeyebilen için oradaki sağlık hizmetinin kalitesi çok daha yüksek, ama bizdekinin en az 10 katı fiyatına.
finnari için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()euro dolar parite si 1'e doğru ilerler, 3-4 sene içinde.
FLANKES_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()93 kısa vadeli hedef olur katılırım. Daha uzun vadede yükselişe devam etmesini bekliyorum.
Fatih001 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()@Fatih001 Bu da dolar endeksi grafiği. Yine Amerikan ekonomisi hızlı toparlandığı için yükseliş bekliyorum. Bu formasyona Adem ve Havva formasyonu diyoruz. Gerçekleşirse DXY önümüzdeki sene 100'e yaklaşabilir.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Bu hafta CUma günü ABD işsizlik verisi açıklanacak. Beklenti 650 bin kişiye istihdam sağlanmış olduğu. Veri daha iyi gelirse onslar düşer, 500 binin Altın da gelirse onslar yükselir. Bu veri çok önemli olduğu için CUma gününe kadar onslarda önemli bir değişiklik olmaz.
Ferhatsuslu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()@Fatih001 Amerikan ekonomisi düzeldikçe 10 yıllıklar yükselir. Teknik olarak çanak kulp tamamlandıktan sonra sene sonuna doğru %2'yi aşmasını bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Evet benim düşüncem o şekilde önce 10 yıllık grafiğini paylaşayım. Üzerinde konuşuruz.
Fatih001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Tabii. Biraz daha detay verir misiniz? Merak ettiğiniz bir soru var mı ona göre grafik paylaşayım.
Fatih001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için celik2119 yorumu ()@Mennan_usta Bir tahtacı psikolog da burada var galiba.
aspar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()@NİLSUDE @Sağlıkçı45 @Hanım_Teyze @Arsinoe @_muge @Rmzhzr09 Bollinger yönü belirlemekte kullanılamaz ama yakında bir şeyler olacağını haber verir. Bollinger bandının daralması alıcılarla satıcılar arasında bir çekişme olduğunu gösterir ve bandın hangi tarafına kırarsa o tarafta büyük bir hareket olur. Grafikte 2 üste 2 alta kıran daralmalar görülüyor. hangi tarafa kıracağını sadece Bollinger ile anlayamadığımız için Ichimoku, Macd, Stochastic gibi bir trend göstergesinden destek alıyoruz.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Allah razı olsun.
Siz doğrusunu yapıyorsunuz.
En azından hakarete destek vermiyorsunuz.
Bundan önce de hakaret edenler, terbiyesizlik yapanlar oldu. Bundan sonra da olacak.
Bu kişilere hak ettikleri cevabı verdikten sonra işimize döndük. Yine döneriz.
Selamlar
Benim_ciğerim_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için celik2119 yorumu ()Amerikalılar 2 yıl önce 50 bin dolar ı yaklaşık 12 ayda kazanıyordu. Şimdi de yaklaşık 12 ayda kazanıyor. Ortalama aylık ücret 4 bin dolar civarında orada.
Dimuse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Saygı içinde, insanların arkasından konuşmadan, hakaret etmeden, terbiyesizlik yapmadan. Güzel mesajınıza katılıyorum.
atesbey06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Yani diyorsunuz ki grafik paylaşan arkadaşlara hakaret edip terbiyesizlik yapmasınlar. Doğru mu anladım?
atesbey06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için celik2119 yorumu ()Güzel kardeşim, meselenin çıkış noktası benim istişare amacıyla sayfada grafik paylaşmam zaten. Adam buna hakaret edince terbiyesizlik yapma dedik.
grafik paylaşmayalım mı bundan sonra, ya da grafik paylaşınca hakaret edenlere terbiyesizlik yapma demeyelim mi?
Benim_ciğerim_ için cevaplandı (yorumu göster)