Üye adı:ByAVCI
Kayıt tarihi:10 Mayıs 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1962
Üye puanı:228
Takipçileri:27
Takip edilen:2
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:13 Ocak 1990
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Balıkesir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Uyku zamanımı gözlerinizi açmanızı isterim son düşüşten istibaren kaç defa git gel yapmış 30-40 bandında bakınız. Hiç bir şeyde bu kazanç yok ne kendi borsamızda ne Altın da vs vs ..
Mega38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()2-3 yıl iyi sallamışsınız :) bu kadar hacimli bir piyasada her an herşey olabilir. Bir günde en dip bir günde en yükseğe çıkabilir. Ama yatay senelerce beklemesi çok acayip. Hiç bir empatide borsada böyle bişey söz konusu bile olmamışken..
Mega38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Konu: 1 aya alt coinlerin çoğu çöp olacağını düşünüyorum
btc 40 üzeri atınca kaybolup gidersin başkan :)
sadettiin88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Aldığın coinler sıra ile pump yaparsa birde tadından yenmiyor borsamızda %10 yapıyor tamam gidiyoruz diyosun ilave yapalım diyer günü basıyolar aşşağıya şaka gibi o yüzden 1460 üstü kalıcılık yapmadığı sürece ben geçmeyi düşünmüyorum.
Burakgold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Hocam şöyle bakıyosun şirkete süper bilancolar karlar ama hergün ekside. Tavan tavan gidene bakıyosun ekside şirket batık. Eee bu kumar değilde nedir bence bitcoin daha güvenli en azından terste kalsan bile hacim çok olduğu için fazla beklemiyor elde tl de oldukça zarar ettirmiyor. Ocak ayında hisse aldım hala terste yap hesabını.
Burakgold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Ytd değil zaten can yakıyor ve yakmaya devam ediyor dediğin gibi batık ne kadar şirket varsa giriyor borsaya gündelik tavanlarda sayılı şirketler çoğu spek.
Burakgold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Bir gece oparasyonu herkesi terse soktu. Borsa tarihinde devre kesiciye girmemiş onu bile gördük.. dahası yok dolar dan hiç bahsetmiyorum bile cebimizdeki kayıp büyük.
Sinanx_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Ocak ayından bu yana belli şirketler haricinde hepsi düşüş kanalında. Yerli borsamız iyi olsa herkes oraya gidecek ama hep bi oparasyon peşindeler sabah yeşil akşam kırmızı.
ByAVCI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Katılıyorum merkez bankası değişiminden sonra balon oldu uçtu paralar hergün dahada eriyor hacim iyice dipte.
Sinanx_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Aldıklarımız 4x yapsın süper olur 2x de uyar bana tatil için :)
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Domi bırakmadı altlar yürüsün. 49.56 kadar gördü bakalım nerden dönecek
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Bütün empatilerde aynı şey düşüş başladımı bitti tamam olayı devreye giriyor daha altlar bekleniyor yanlış düştükçe topluyacaksın bi yerden dönecektir. dolar içinde bir zamanlar yerin dibine giriyor denilmişti şuan tabloda görüyoruz.
Kral6161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Güzel yorumunun sebebini merak ettim sakin ol neden 2 sene bekleyecek ? Neden 30 altı kapanış olacak varsa bilgin paylaş bizde faydalanalım. Doğru veya yanlış sonuçta burası tartışma konuşma platformu
AHMET_KAYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Hımm güzel yorum aydınlatırmısın neden 30 k kırılıcak kırıldı varsayalım neden 2 sene hiç mi tepki yükselişi olmayacak ? Şaşırtıcı ilk düşüşten itibaren hesaplarmısın kaç defa 30-40 arası git gel yapmış.
AHMET_KAYA için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()30-40 bandı al sat.. 30 bin geldiğinde ne 15-20 bincilere kan... 40 geldiğindede 50-100 cülere.. kaç defadır aynı senaryo ayak uydurun.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Doğru diyorsunuzda 2018 de alınan şuan çok çok karda olması lazım değilmi ? Yani uzun vade baktığınızda grafiğe hiç kaybetirmemiş aksine kat kat vermiş?
HBV için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()4 haftada neler olmuş grafikte açıp bakmanı öneririm bence gereksiz bir yorum.
ekoser77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Yazıyı yazdığında 37xx şuan 36xx tebrikler
Takiptekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Kesin mi satalım alttan alalım o zaman )
Takiptekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ByAVCI yorumu ()Her şekilde denendi satış baskısı ile haber baskısı ile ama olmadı.
mevlutefe için cevaplandı (yorumu göster)