Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Sasa bana soranlara uzak durun diyorum. Uzun süredir takibimde bir kaç al sat yaptım. Bu hissede büyükler alacağını aldi. 2.50-90 aralığında geçmişte gap yapmış. Orta ve uzun vadede oraya kadar geri çekilme yapacaktır. 7.65 seviyesi altında kaldıkça satış yer. Alınacak ise 4 ve altını beklemek gerekir. Tepki alımları ile 4.70 gibi kar alınır. Yada 7.65 üstünde kapanış lazım bu seviye sonrasi 8.40 gibi kar almak gerekir
semiramis_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Malesef hocam şişeyi takip ettiğiniz için o gözünüze çarpmış olabilir. Lakin bir çok hissede aynı durum söz konusu
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim. Umarım doğru ifade edebilmisimdir.
Aliemre07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam benim takibimde yok ben bir hisseye 4-5 ay takip edip hareketlerini izledikten sonra hamle yapmaya başlıyorum anlık grafigine yarın bakarım ama tahminim yanıltıcı olabilir
karakartal_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ekgyo bende var 1.40 kar al seviyesi daha çokta yukselebilir bilemem ama üstünü ben beklemem kar cebe der kenara çekilirim ipeke yarın Son durumuna bakayım düşüş bekliyordum ama grafikteki rakama gelmiş mi onu kontrol edeyim
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam arkadaşımda var onun sayesinde benim uzun süredir takip ettiğim bir kağıt ama ben almam ne yaptığını ben çok iyi biliyorum Geçmiş hareketine bakın ne demek istediğimi anlarsınız yükselmez demedim spek kağıt bulaşmayın dedim 2 liradan 11 liraya nasıl gittiğini sonra 4-5 liradan nasıl insanları avladığınıda iyi bilirim ama ben yarın bi %20 yapacaginida bilsem almam borsada en tehlikeli kağıt türüdür. Yeşil grubu hisseleride Aynı yyapi bi senedir 0.25-0.30 bandında geziniyor nereden gelmiş baktığımızda çoktan yükselmiş olması lazımdı. Kısa zamanda 0.70 hedefi var oda gidecek ama firma batak bu tarz firma hisselerini ben tavsiye etmem edersemde mutlak canınızın yanmayacağı ve tamammı gittiğinde uzulmeyeceginiz rakam kadar alın derim. Malesef anlık %20 artışlar çok üzer
Aliemre07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()tskb almıştım günlükte son oluşan üç mum hoşuma gitmedi 0,70 denemesi gelebilir 0,78 kırılırsa stop yapabilirim 0,84 üstünde kapanışta beklerim bugün kapanışı sonrası kararımı vercem
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam bende 1.50 var hedefte 1.28 geçerse iyi olacak
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bist 30da sadece ekgyo ayakta kalmış :) 1,28 geçilirse tutmaya devam geçilmez ise kar satışı yapabilirim izlemedeyiz
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam getirisi olduğu kadar götürüsude olur grafikleri daha düzgün çalışan başka hissede oynayın Bist30-50 dışına çıkmayın derim
Aliemre07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Spek hisse bulaşmayın derim
Aliemre07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam 2-3 ay 3.20-4.20 bandında takilacak sonra 7-8 yapması lazım diye düşünüyorum
karakartal_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam şükür iyidir bugün işlerim çok bakamıyorum kapanışa yetişirim sizde durumlar nasıl
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()şişe 5,10 dan tekrar yerine kondu
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Emeğine sağlık
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()5,05 emir girdim 06-07 gelirse dületirim emri
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()orada ufak bi direnç var hocam ona çarptı 10 kuruşluk düzeltme yaptıkdan sonra kıracaktı diye tahmin ediyorum
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()eyvallah hocam sağolun
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()anhyt yi gönderdim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()şişede ben kar al yapıyorum gelirse 5,05 tekrar alım yapacağım