Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kısa vade 5,50 orta vade 6,50 diye tahmin ediyorum 5,50 de ben satıp izlemeye geçmeyi düşünüyorum
xÇIRAKx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()4,95 Altın da stop yapmak kaydı ile bence uygundur
xÇIRAKx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bana satıyor harelde :)
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()vakıf halkb isctr olabilir
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bu sebepten bir iki devlet bankası portföyünüzde bulunsun
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hayırlı olsun
New_to_trading için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()107-110 bekliyorum hocam mb faiz kararı sonrası yükselişi hızlandırır gibi geliyor
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam kim tutuyor bilmiyorum ama bu bir şekilde zıplayacak ekgyo gibi bundada milleti silkelediler
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kardemir yıllık halen %41 ekside %20 sini geri alsa bize yeter alımlara devam :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()eyvallah hocam sağolasın
Sedat_reis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()evet hocam geçerse 1,04 var sırada ondan sonrasını bilmiyorum 1,05 de geçilirse fena gidecek gibi duruyor. 0,75 stop rakamı
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam öğrenmek için sürekli grafik çalışın hisselerde temel taraf için nelere bakacağınız zaten belli bilanço projeler yeni ortaklıklar karlılık birde halka açıklık oranı grafik tarafı derya deniz geçmiş hareketleri iyi inceleyin onlara benzer hareketler gördükçe tahmini çizimler yapın hedeflerinizi belirleyin. Genel hata şudur hem döviz hem borsa piyasası için 1-4h üzerinden hedefler belirliyorlar sonra günlük ve haftalık takip ediyorlar ben tam tersini yapıyorum aylık haftalık inceleyip günlükten hedeflerimi belirliyorum sonra saatliklerle kontrolünü sağlıyorum. Grafik öğrendiğinizde zaten bir çok yerde paylaşılan grafiklerin ne kadar komik hatalar içerdiğini göreceksiniz.
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben döviz tarafında 2-3 yıldır kimseyi takip etmiyorum hissede burada güvendiğim iki kişi vardı teknik_06 temel_teknik takip ediyordum onlarda gitmişler artık 1 yıldır hisse tarafında da kimseyi takip etmiyorum. Kendi analizlerimi yapıp hamlemimi yapıyorum. Sizlerede kendi analizlerinizle hareket etmenizi tavsiye ederim. Kuralları gayet net aslında insanlar hırs yapıp dalıyor zaten film orada kopuyor.
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yok hocam okumadım tavsiye edersen incelerim
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 40 üstünde kar satışları gelir diye tahmin ediyorum. bilanço tarihi ne zaman ona bakcam sonra 30-35 arası tekrar alcam bilanço sonrası satmayı düşünüyorum
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()16-17 artık kırılır hocam verme 5,50 leri bekleyelim
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim
xÇIRAKx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Günaydın üstat cümlemize maşşallah diyelim bist güzel gidiyor yanıltmaz ise faiz kararı sonrası bist ralliye devam edecektir.
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()günaydın bol kazançlar ekgyo sessiz sessiz gidiyor 1,31 anlık gördü 1,28 geçildi üstünde kapanış 1,50 leri hedef yapar bakalım tutunabilecek mi 1,40 kar al seviyem
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam spk ya şikayet edebilirsiniz bariz gördüğünüz ve spk nin koyduğu yasa ve kurallara aykırı hareket var ise müdahale eder. Bu tarz olaylarda genelde firmadan spk açıklama ister onlarda bizim dışımızda der geçer konu kapanır. Icbct örnek 2.70 sonrası 5.17 ye soluksuz gitti şimdi 3.20-70 bandında dolaşıyor. Firmaya olagandisi fiyat hareketi hakkında bilgisi istendi ılk olarak açığa satışı geçici olarak kapattılar. Sonra brüt takasa koydular. Arkadan temerrut tamamla istendi. Sonuç geçmişte yüksekten almış yatirimcilar halen satamadi üstüne Yeni alanlar oldu. Asıl soru şu küçük yatırımciyi korumak isteyen var mı? onu sormak lazım bence yok. Olsa açığa satış kapatılmali ve batık o kadar çok halka açık şirket var ki bunların çoğunun tahtası kapatılmali lakin hepsi duruyor. Bizlerin yapacağı her gidene atlamadan doğru hamleyi beklemek olacaktır. Piyasada ayı olmak lazım her nereden alırsak alalım öncelik kar değil nasıl nereden alırsam zarar etmem şeklinde düşünmemiz en doğru yatırım şekli olacaktır.
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)