Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9270
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
12,40 riskini göze alarak alım yapın hocam ben tutacam elimde
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()bilmem doge den dir :)
ElifBlt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: sxp son durum
9,40 takip edin hocam
Karadayi_akrep için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
12,40 Altın da sıkıntı başlar davadan ne çıkar bilmem bende uzun vade bekleteceiğim 13,45 üstünde günlük kapanışta pozitife döneriz. yakın zamanda 2,50 dolar a ulaşırız diye tahmin ediyorum
Canka71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
bilmiyorum bakmadım yorumlara
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: btttry
1 Hafta daha tutun hocam
kbr_kvl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
doge yok ki elimde Elon amcanın peşinden gidek :))
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
noe yorumlarda grafiğinde destekler var. eos trx ve ada ya bakalım
mexido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
kanka ben bakmıyorum çıksın konuşsun saati de ilgilendirmez destek direnç bakarım :)
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
etc yok hocam bakmam lazım
kuro için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
ful tl bekliyelim demedim riski full olanlar azaltmalı dedim :)
Gram34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
rica ederim ben xrp için mutlaka bilgilendirime yapacağım meraklanmayın beklemeye devam 12,40 stop oluruz oraya kadar zararı ben göze aldım eğer göze alamam diyorsanız. maliyet gelince yada kar görünce satın
Nur07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
yok benim için yazmadım. neo eos ada trx tepeden almış yada bir kademe aşağıdan onun için yazdım. izlemek lazım biraz
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
hatanız yükselenlere girmek olmuş ve ful almak eğer full alıyorsanız destek dirençleri iyi takip etmeniz ve belli zararı göze almanız gerekir. xrp de yaptığımız gibi bende onda full bekliyorum.
mexido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
yok niye satayım hedefim gelmedi daha :) 13,45 takip
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
14,90 nı bu bir iki gün içinde görmemiz lazım görmez ve 12,40 olan destek kırılırsa stop oluruz. yada 13,90 kar al yapılır izlemede kalınır. 13,45 direnç rakamı onu geçerse tehlike kalmaz 14,90 hedefine gideriz.
Nur07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
:( destekleri takip edin hocam kırılırsa yapak bir şey yok zarar kes yapacaksınız yada full değilseniz diplerden ilve yapacaksınız
mexido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: dogetry
bereketli olsun
Pdr2008 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
42-43 beklentim var btc grafiğini bir iki hafta önce attım. nereden döner bilmiyorum son zirvesini geçmediği sürece 42-43 gündemde olacaktır.
Gram34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: neo
Hocam riski azaltmak lazım full işlemde olanlar mutlaka %50 duruma göre kaçmalı kötü senaryoda hazırlık lazım
Hyusuf için cevaplandı (yorumu göster)