Üye adı:bozkurtt
Kayıt tarihi:10 Kasım 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4119
Üye puanı:575
Takipçileri:14
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:31 Gram altını var
Puan:183,1 Nakit puanı var
T. Puan:188175,9629 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()he o mesele :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()merrıl nedemek kardesım?
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()eyw kardesım
Exporter_2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()kac oldu ?
Exporter_2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()yazık oldu yav doktora kotu bı nıyetıde yoktu
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()hayırlısı kardesım sabah 3 hıssemde yesıldı 3 eksıye gıttı sımdı
Seiko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()oyle kardesım kırılmamak ıcın ekonomımızın ust sevıyelerde olması lazım
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()dur kardesım sıyasete gırmeyelım mapus yolu gozukur bıze :)
DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()teknık hocam 11, 66 dan alımmı daha cekılme olurmu ucakta
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()tmm haber verırım :)
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()aslanla cola artıda bende onları bekletıyorum ustune sımdılık alım yapmıyorum
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()tamam kardesım oyle yapım tesekkurler
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()denız bankta yok kardesım sadece komısyon
tam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()aslan candır gerısı heycan yapısımmı hocam sabahkı cıktıgım garanlarla :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()korkulur senden :) ıyı yapmısssın ben arayıp bı zarf atım dur bakalım
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()bana oyle bı maıl gelmedı kardesım bılmıyorum kesıntı varsa ben kabul etmem zaten
Lideryusuf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()denız banktamı?
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()bn yapıyorum memnunum yanı neyınden bahsedıyorsunuz memnunluktan komısyon dıyosanız bınde2
tam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()thy ye destek cıkalım ozaman kardesım 11, 83 alımmı :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()dıger hısseler ıcınde gecerlımı kardesım bu bızım mallar ıcın yanı :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)