Üye adı:bozkurtt
Kayıt tarihi:10 Kasım 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4119
Üye puanı:575
Takipçileri:14
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:31 Gram altını var
Puan:183,1 Nakit puanı var
T. Puan:188961,9586 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Bende iyiyim hisseler bugun yeşildi neşem yerine geldi biraz :) yeşil dedigim dune göre kapanısları yeildi yani :)
Seiko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Seiko nasılsın kardeşim keyifler nasıl
Seiko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Icbc aldım bugun bıraz kardesim nasıl hısse sence
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Hayırlı işler :)
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Neyapcan kardeşim akşama roka balıkmı yıcen :) goldeway hap cok etkili anında faydasını gosterıyo atsan ıyı olurdu
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Kardeşim nasıl oldun dedıgım hap tan attınmı
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Oh be hisseler kar yeşil kapattı sonunda elimdekiler ıcbc de kar yazmış @Dark_Knight usta satsamıdık :) :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Hayırlısı olsun usta bekleyelım bakalım sabırla :)
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Icbt aldım 4. 11 den usta bıraz
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()dogru dıyon usta en ıısı dursun bu tl sımdılık :)
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()bı atımlık tl var onuda baglarsam hıc bı fırsatı degerlendıremıcem :)
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()6, 5 dan 7 ye vurmus vaybe
Nef_s için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()aselsan yapısakmı usta bı atak yaprmı kapanısta yada acılısta
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()cola aslan
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()yoktum kac saattır kacırdıgımız bısey varmı @Dark_Knight usta
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()tamam usta cola bendede 34 ten sonramı bı yukselıs beklyosunuz
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()hocam yukselısı bugun ıcınmı beklıyosunuz atalımmı bı kursun asele?
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Usta sensin beklemeye devam cala yı ozaman. Varmı güzel bi hisse yada aselde vurkaç yapacagımız bi dutum?
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Kaça gidiyo hedef ne kardeşim bide bu cola ya uyuz oldum ben elden cıkartalımmı?
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için bozkurtt yorumu ()Oo iyi artıda acmışız eyw kardesim
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)