Üye adı:Biribip
Kayıt tarihi:12 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8017
Üye puanı:435
Takipçileri:44
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Piyon deyip geçme, birgün şah olur... Şaha da fazla güvenme, gün gelir mat olur...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Çoğunluk olarak kimlerle muhatap olduğununda farkındasındir herhalde wasbi abi kime neyi anlatmaya çalışıyorsun :))
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ben olsam hhic uğraşmam ki uğraşmıyorum da çalışkan çocuk wasbi abi :)))
Ciko02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Dün bankaya yükleme yaptım ancak sabah 92 den alacaktım büyük düşüşü gördükçe elim gitmiyor alamadım hayırlısı boşver yok üzülmem ben sorun yok )
Senaralist12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Yok birşey hojam sen takıl )
Arguvanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Farkındaysanız yukarıda 9 yanıyor bu rakamdan ne demeleri sizi mutlu eder?
ceyo21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Yok geçti o almam artık 92 den alınacaksa alınırdı
Ciko02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Daha gideri var ancak sıkıntılı gördüğüm düşüşte dolar da olmak istemiyorum risk büyük beni ağlatır parça alabilirdim belki ama oda heyecan vermiyor )
Ciko02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Yok 92 dipti bugün dusisu gördüğün için psikolojik olarak etkileniyorum alamıyorum
Ciko02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Var öyle insanlar :))) 98 üzerine atar bugün diye düşünüyorum
Ciko02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()8 çift hanedir 9 tek hane :)
Ciko02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@WassAbi 98 in üstüne atmasını beklerim
Biribip için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@WassAbi bugünün dip rakamı 92 idi bakalım kaç yapacak?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Valla normalde 92 vurdummu alırdım ancak düşüş rakamını gördükçe elim gitmiyor malesef alamıyorum ki :))
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Yok hojam düzelme yapsada almam ben rakamimi bekleyeceğim o rakamı orada gördüğüm sürece dolar a giremem :)
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@WassAbi normal şartlarda 92 den alırdım ancak düşüşü görüyorum çok etkiliyor beni alamıyorum wasbi abi elim gitmiyor ben rakamimi bekleyeceğim alamıyorum çünkü :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ahahhahaha sevindim :))
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Benim depo boştu benzinmi alsam acaba :))
Birss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()İyi neolsun karantinadayim patliyorum sıkıntıdan bankaya biraz yükleme yaptım piyasaya girip birkaç alsat yapayım bari dedim
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()İyiaksamlar murat keyifler nasil?
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Soba yasakmi bilmiyorum ben arada yakıyorum yerinizde olsam soba yakarım
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)