Üye adı:Biribip
Kayıt tarihi:12 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8017
Üye puanı:435
Takipçileri:44
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Piyon deyip geçme, birgün şah olur... Şaha da fazla güvenme, gün gelir mat olur...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Tabiki haklısınız hojam ben öyle işverenler tanıyorum ki işçilerim bu maaşla nasıl geçinir ne yapabilirim elimden ne gelir diye düşünerek gece uykuları kaçan insanlarda var bu dünyada emin olun insanın birazda Allah'tan korkusu olacak
Akçallı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@Ürkütücü_zombik şelale nean gelir bilemiyorum çok zamanı kalmadı hayaldi gerçek oldu diyeceğiz :))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ahahahahh market fiyatları gerçekten çok bu konuda size katılıyorum şöyle bir bakıp çıksam deseniz en az 500 tl
Akçallı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Sektörde vasıfsız sayiliyorsunuz tahmin ediyorum 3.800 TL maaş alabilirsiniz ancak durumuza üzüldüm rabbim yar ve yardımcınız olsun
serkansah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ne iş olsa yaparcilar 5 bin TL alamaz üstadım
Akçallı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Mesleğiniz nedir?
serkansah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ne iş yapacak ? vasiflimi?
Akçallı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Anlatamazsın üstadım uğraşma anlamak istemeyen anlasada işine gelmeyen elit spor olarak yanlizca tenis yapan bir kesim var sayfada :)))
süreli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Günaydın üstadım buranın üstüne kapıları kapatmışlar çok evrak istiyorlarlarmis vize vermiyorlar :)))
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()dolar larinizi güzelce mumyalayin çocuklar hadi bakalım kokmasinlar herkese iyi akşamlar :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ahahhaha tmm :)) tutacak merak etme sterlin 10.91 dolar ı sen hesap et :))
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Biribip yorumu ()Siterlinde beklentim 10.91 dir hayırlı akşamlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()@WassAbi wasbi abi büyük vurguna 1 hafta kaldı desem ne dersin ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ahahhaha tmm :))
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Bugünlük zombik yoksa hedef baki :))
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Faizide dusurecekler dolar ida hadi bakalım sen düşün nereden kazanacağını :)))
NeizenStraizen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Diyorsun niye bankalarımi kapatmışlar almamışım :)) yoksa yasakmi vardı dolar alınmasın diye :))
NeizenStraizen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ne yazmışım ne söylemişim acaba? Merak ettim doğrusu ? kullanıyorum ama ben 9 üzerinden kakalanan dolar kullanmıyorum :)
NeizenStraizen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Ben faiz kullanmıyorum dikkat ette senin paranı eritmesinler benim paraları boşver bana dokunmaz )
NeizenStraizen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Biribip yorumu ()Geçti o 9 üzerindeyken soracaktın :)
NeizenStraizen için cevaplandı (yorumu göster)