Üye adı:Beyzax
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:40250
Üye puanı:7124
Takipçileri:362
Takip edilen:454
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:İnternet ve Bilgi teknolojileri
Yaşadığı yer:Ankara
Narsist kişilik bozukluğu özellikle abartılı bir kendini beğenmişlik duygusu, kendisine sürekli hayranlık duyulması ihtiyacı, başkaları için empati eksikliği, başarılardan aşırı gurur duyma ve küçümseyen veya tepeden bakan tutumlarla karakterize bir kişilik bozukluğudur. /"Kim bir iyilik getirirse ona ondan daha üstün karşılık vardır. Kim bir kötülük getirirse, o kötülükleri işleyenler, ancak yaptıkları kadar ceza görürler.
İşte onlara, sabretmelerinden ötürü mükafatları iki defa verilecektir. Bunlar kötülüğü iyilikle savarlar, kendilerine verdiğimiz rızıktan da Allah rızası için harcarlar. ""Onların 'gizlice söyleşmelerinin' çoğunda hayır yok. Ancak bir sadaka vermeyi veya iyilikte bulunmayı ya da insanların arasını düzeltmeyi emredenlerinki başka. Kim Allah'ın rızasını isteyerek böyle yaparsa, artık ona büyük bir ecir vereceğiz. (Kur'an- ı Kerim)
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:2952,68 Nakit puanı var
T. Puan:9021,1404 Gram & Puan birleşimi
Başarı:699. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Teşekkür ederim, bakalım yarına etkisi olacak mı?
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Takip edemedim kusura bakmayın
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Konuşma yaptı mı?
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Bir bilsem ah:)
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Çok sıkıştı döviz ya yukarı ya aşağı gidecek:)Zaten başka ihtimal yok.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Çok teşekkür ederim
misafir37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Bugün ABD tutanakları etkilemez mi?
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Teşekkür ederim bence de çok geç keşfettim.
misafir37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Anladım bakalım bugün biraz belli eder kendini
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Ben de aynı düşünüyorum alayım bari dün daha iyiydi yarın bu rakamı da atarsak, bugün için döviz ihalesi falan denildiydi o asılsız çıktı sanırım
misafir37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Powel bugün mü konuşacak?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Evet uzun vadeli
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Bir parça alsam mı bilemedim dün daha düşüktü
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Az bir tutar alacağım beklemedeyim ben de gün gün artıyor.
Yeşim35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Ben de az bir tutar alacaktım dün almadığıma pişman oldum bugün daha yüksek.
Yeşim35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Dün almadık bugün daha yüksekten veriyor banka bu gidişle 19'a da bulamayız
Yeşim35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Konu: kabaca
Elinize emeğinize sağlık!
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Konu: kabaca
Teşekkür ederiz hocam
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Ben de az bir miktar alacaktım inşallah pazartesi almadığımıza pişman olmayız.
Yeşim35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Beyzax yorumu ()Yükselir mi yine, gidişat öyle gibi, ytd.
Yeşim35 için cevaplandı (yorumu göster)