Üye adı:Beyhude_
Kayıt tarihi:3 Aralık 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5746
Üye puanı:847
Takipçileri:62
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Fed var kardeş ne 80leri. Yavaş salla bari
Gümüşmakas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()5.60ın Altın a düşerse 5.40lar konuşulur maalesef. Ki fed 5.60ın altına kesin düşürecek :(
23Jordan23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()425 baz. 400 tutturmuş olmuyorsun :)
Kırşehirli__40 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Geçen sene ne idin bu sene noldun benjo efendi. Ah ahhh ömrümüzü yedin bu sene.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Arkadaşlar dolar ın düşme sebebi: "TCMB politika faizini % 19,75 olarak açıkladı. Piyasanın ilk tepkisi USD/TL kurunun 5,78'e yükselmesi oldu. Gecelik borç verme faizinin % 21,25 olduğu hesaplanıp da TCMB'nin asıl faizinin bu ikisinin ortalaması olduğu (% 20,50 olduğu anlaşılınca USD/TL kuru 5,70'e geriledi."
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Bu sitenin de önemli kararlar sonrası kitlenmesine de ayar oluyorum.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()250 baz faiz indirimi yapılsa bile bu ileriki aylarda faiz indirimlerinin devam edeceği yönde algı oluşturmaz mı piyasada? dolar bu algı ile çıkmaz mı yukarı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Tekniko hocam fed ne kadarlık bir düşüş yapar dolar da kaç kuruşluk var mı bir tahmininiz?
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Mb kararı önce dolar al sonra boz, fed kararı sonrası tekrar dolar al. Herkes bunu yapmayı planlıyor ama ters köşe olacak gibi herkes.
Ercan14 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Bu haftayı dolar da stres ile bitirdik. Haftasonunu kendinize ayırın tamamı ile aklınızdan doları çıkarın. Haftaya güzel günler görebiliriz belki. Güzel günler göreceğiz inşallah terstte kalanlar.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Sonunda 65i gördü
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Aynen öyle. Sorsan bu Selçuk denen herife hâlâ 8-9 gelecek.
ilkerbey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Türk Dil Kurumuna olacak. Kesme işareti kullanılmaz :))
sade_vatandaş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Zor deme kardeşim. Daha 2-3 ay önce dolar 5.20lerde idi. 1 hafta içinde 5.90lara çıktı. Piyasa bu nolacağı belli olmaz.
cem0401 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Tamam kardeş sağol cevap için
dolarci03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Gider mi burdan yukarı diyorsun?
dolarci03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Düzeltme: kötü niyetli değil bence olacak.
Beyhude_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Mustermo olabilir o :) kötü niyeti bence. Aslında umut vermesi de güzel terstte kalanlara. Terstte olmayanlar bilmez bunu :)
Caner7825 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Fena salıyor kendini. 5.50ye kadar gidecek galiba yarın piyasa kapanana kadar.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()400 bazda ne olur peki dolar da yükseliş?
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)