Üye adı:Beyhude_
Kayıt tarihi:3 Aralık 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5746
Üye puanı:847
Takipçileri:62
Takip edilen:11
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Aynen öyle
KKKKKK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Avm fiyatı böyle idi. Pazarda tabi ki daha uygundur.
No_panik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Bursa. 4.5 lira idi 20 gün önce geçen gittim 7 olmuş. Alamadan çıktım.
Adanalıfbö için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Tarla domatesi 7 lira. Markete girince sövüp sövüp çıkıyorum.
Örs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Aynen böyle olacak. Fed bitirecek bizi.
yaprak06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()İşte bizim gibi küçük yatırımcılar terstte kalmaktan dolar ı dipten yakalayamıyor maalesef. Hep zarar hep terso
Konyalı4224 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Mb faiz kararına tedbir olarak alındı o. dolar 425 baza rağmen düşecek derecede.
Konyalı4224 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Sürekli düşen dolar yapmışlar
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()5.60 kırılmış. Terstte kalanlar olarak hepimize geçmiş olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()5.60 kırılar ise 5.40-30lar gelir. İşte o zaman battık
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Saygılar bizden
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Analizinizden bal damlıyor üstat. 5.60 kırılırsa zaten terstte kalanlar için stresli günler devam eder. Peki fed napar üstat dolar ı?
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Aynen öyle. Mb ve hükümet 425 baz indirimin TLyi olumsuz yönde etkilememesi için bu önlemi almış. Düşüşün sebebi tamamen bundan ötürü.
Uzman21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Ağzından bal damlıyor hadi inşallah ama sanmıyorum :(
07nuro için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()70 ve üzeri kapasa dadından yenmez
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Fed kararından önce böyle ise fedden sonra 5.50 olur artık
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Almayın almayın. 5.50lere kadar düşecek bekleyin.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Fed ile 5.40 bile olur
ney_zen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()5.20li günlere geri dönüyoruz galiba.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyhude_ yorumu ()Aynen öyle sonra da 5.40lara doğru süzülür yavaş yavaş. Fena batacağız terstte kalanlar olarak.
23Jordan23 için cevaplandı (yorumu göster)