Üye adı:Beyaz_martı
Kayıt tarihi:28 Aralık 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:59767
Üye puanı:4148
Takipçileri:698
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Okadarda değil 700 ila 750 arası alım yerleri parçalı düştükçe alıma devam
Cnyr37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Beni BDDK ya şikayet edecene sana gaz verim 18 den dolar aldıran ekonomisleri şikayet et
redbox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Tersde olan beklesin yeni alım yapacaklar dikkatli olsun 14 çıkamayan dolar a gr yatırım yapmam 14 geçsin yapıştır parcali
Cnyr37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Bunu 12 80 dede söyledim 13 geçerse alım serbest dedim
Xxdurmusxx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Mantikli düşün her gün ortalama sisteme 5 milyar TL geçiş oluyor bu şekilde iki ay devam etsin dolar duman olur
serxos63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()altın yada gumus alirsin fedden sonra ons yukselecek
Xxdurmusxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Sana tüyo vereyim dolar 14 geçerse alım yap
Xxdurmusxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Bende para yokki
wodogen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Benle iddiaya girme mb le girsen kazanirsin
Xxdurmusxx için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Sence gelmezmiş yada 25 mi bekliyorsun
ATALira85 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Geldim sende gelmişsin hg din geç geldin
Cenk_21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()dolar ın değeri 11 ila 12 arasidir
YeSiLKaN43 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Fed 25 cent faiz artıracak ons 40 dolar gevsedi şaka gibi bizde faiz 14 para 25 cente gidecek
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Onur sen işi biliyorsun meblan yüksek TL bitiriyorsun düştükçe aliyorsun illaki bir yerden yakaliyorsun
Onur58580 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Dahada ezilecek yüksekten sisteme geçilsin diye dolar i yüksek tutuyorlar
Amaç_Bilgi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Yetkili ne dedi dolar kontrol Altın da niye 14 gostermiyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Onur bizi gaza getirip terse dusuruyorlar
Onur58580 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Beyaz_martı yorumu ()dolar ın yeri 11 ila 12 arasıdır
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Yatırımcı tersde olmassa çok daha rahat konuşacam bana çok kızıyorlar dersin 18 den dolar i 1 milyondan altını ben aldirdim
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Beyaz_martı yorumu ()Evet olabilir yanliz sanali dolar i bitirmek için çıkarmışlar fed ondandir sanala saldırıyor rakibine
oDermaNBeY için cevaplandı (yorumu göster)