Üye adı:Beyaz_martı
Kayıt tarihi:28 Aralık 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:59742
Üye puanı:4148
Takipçileri:698
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Memis diyorki al sat yapanlar ters köşe olacaklar al yat yapanlar kazanacaklarmis
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Neşen artsın ons 2000 bin dolar 18 olur gibi
Onur58580 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()dolar ucmus ons ucmus bu piyasayı cezmek mümkün degil
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Yine yesillenmis fındık dallari
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Sende anlamiyon dolar gevser yazmıyorum yatırımcının morali bozulmasin
fanajal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Onsa guve germiş kemirmeye basladi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()dolar dan TL geçiş işi tutmadı yatırımcı daha çok dolar alıyor TL den dolar korumalıyız geçen cok
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()dolar rezev para üretim şart ihracat şart yoksa dolara ihtiyacın olur
Arif_efendi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Rahat olun Altın 500 düşmez en çok 600 dusebilir oda zor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Arif şuanda abd de 25 cent faiz var 25 cent daha yapsa ne olur birin yarısı enfelosyon nekadar 7 faizin en 5 olması lazimdi
Arif_efendi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Arif hayır görüşüne katilmiyorum
Arif_efendi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Burda nokta atışı yapan tek kişiyim kendimi evdeyim öyleyimdir sorumluluk almamak için al sat demem önceki geceki dolar ın ne olacağını oku bu geceki abd borsasindaki dolar yorumumu oku kendi bildiğini yap para senin
Esaret7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Beni guldurme
fanajal için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Bankalar 30 milyara yakın dolar i TL geçecekler bu gerçekleşirse dolar 18 olabilir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Mektupları kısa yazin
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Arif 25 centin ne kari olur 1 dolar ın dörtte biri
Arif_efendi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Arif çekmez yatırımcı karına bakar
Arif_efendi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Arif sen burdamiydin
Arif_efendi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Bu ongoruyu çok dikkatli yazdim
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Beyaz_martı yorumu ()Şaka gibi fed martta 25 cen faiz artıracak dolar i toplayacakmis bizde yüzde 20 faizi bırakıp dolar abd ye gidermiş 25 cent nere 20 faiz nere