Üye adı:battıbalık
Kayıt tarihi:11 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:37511
Üye puanı:12414
Takipçileri:6784
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:24 Temmuz 1981
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:İstanbul
Yazmış olduğum şeyler. Yatırım tavsiyesi değildir!
Makas payları , elde tutulan tl miktarı , giriş rakamları , risk dağılımı , bekleme zamanları farklı olabilir. Bu nedenle başkalarının yatırım politikası sizin şartlarınızla uygun olmayabilir.
1900 yılında 1 usd 0.17
1900 yılında 1 ons 18.96 dolar
1 ons altın 3 lira 22 kuruş.
Bugün 1 ons altın kaç kat artış yaptı
Sağlam yatırımlar uzun vadede üzmez ve daha çok kazandırır!
BINANCE Referans Kimliği GHYV73G3 eklemek isteyen olursa
Gram Altın:41 Gram altını var
Puan:957,65 Nakit puanı var
T. Puan:258645,4872 Gram & Puan birleşimi
Başarı:53. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()teknik hocam estağfurullah . Kimsenin böyle bir şey demeye hakkı yok.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()teknik hocam . ben düşüyor biraz bekleyelim diyorum dolar . düştüğü noktada alım mantıklı geliyor. alım maliyetinin ortalamasını düşürüp. zararı kısa sürede ya çevir meyi düşünüyorum. parite farkını tahmin ettim dün. telefonumun şarj bitti . internetim yoktu. fırsatı kaçırdım. 1 saat sonra euro fırladı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()banka aylık 147 tl veriyor. ben 1 aylık dönemde tek hareket al ve sat 640 tl kâr gördüm. Fakat makas payı çok tutuyorlar 4 kuruş- 5 kuruş bu dövizcilerde 7 kuruş bile olabiliyor. . Kazanmak için makas payı az olması lazım. alım için nereyi tavsiye edebilirsiniz?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Bu arada daha önceki alımımda aldım. 1 dakika sonra fırladı ve mb müdahale etti 660 tl zarar gördüm . 640 tl kârla tl ye döndüm. şimdide aynı şey oluyor sanırım. yaklaşık 1. 5 ay beklemek zorunda kaldım. sürekli takip etme şansım yok. Olsa parite den zararı kapatırım. riski dağıtırım vs. Bende matbaacıyım ama ekonomist yazıyor diplomada hiç bir şey öğretilmedi )
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Ben yükselişe geçeceğini düşünüp. 5 k dolar ı 2. 944 aldım. Bir anda fırladı. Her saniye bakamıyorum dibi gördüm : )Satmadığım sürece zararım yok dedim. Bekliyorum vadelide. Sizce aldığım rakamları görmesi ne kadar sürer ? ve daha aşağıya düşmesi söz konuşumu ? 120$ zararım var şuan