Üye adı:battıbalık
Kayıt tarihi:11 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:37511
Üye puanı:12414
Takipçileri:6784
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:24 Temmuz 1981
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:İstanbul
Yazmış olduğum şeyler. Yatırım tavsiyesi değildir!
Makas payları , elde tutulan tl miktarı , giriş rakamları , risk dağılımı , bekleme zamanları farklı olabilir. Bu nedenle başkalarının yatırım politikası sizin şartlarınızla uygun olmayabilir.
1900 yılında 1 usd 0.17
1900 yılında 1 ons 18.96 dolar
1 ons altın 3 lira 22 kuruş.
Bugün 1 ons altın kaç kat artış yaptı
Sağlam yatırımlar uzun vadede üzmez ve daha çok kazandırır!
BINANCE Referans Kimliği GHYV73G3 eklemek isteyen olursa
Gram Altın:41 Gram altını var
Puan:957,65 Nakit puanı var
T. Puan:257561,7916 Gram & Puan birleşimi
Başarı:53. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()harman makinemiz var. 18 ünite kitap üzerine çalışıyoruz.
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()bizde ofset mücellit var . cilt kısmındayım fırsat olmuyor matbaada olsa bakmaya zamanım oluyor
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()cuma günüde 2. 960- 3 . 04 arası dedi dersin :)
mico24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()parite nedir?
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()pazar günü çalışıyor musun ? meslek nedir ? Ben matbaacıyım
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()euro kaç görünüyor şuan?
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Kardeş allaha emanet ol. Benim biraz işlerim var . Sonra görüşürüz.
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()bilgisayar başında olsam kısa sürede kazanırım. 10 martaki hareketi tahmin ettim. Hatta alacaktım. Bir işim vardı hallettim bi baktım fırlamış dedim kaçtı . Bi bakıyorum yukarı çıkıyor tam satıcam dibi görüyor . Tek hamle al bekle sat
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Aile şirketi olunca bi şey gelmiyor. 12 k tl ile 640 tl kazandır. Fakat 660 tl zarardan geldim. ben aldım fırladı . Mb müdahale etti bi anda çakıldım. 640 tl kârla döndüm. Ufak ufak toparlıyorum bakalım.
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()milletin dolar daki kaybı kadar bi şey değil yani :)
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()az fazla bir şey değil . 18 k tl
makine vs bir şeyler aldık artan. Geçen hafta 20 k euro ödedik
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()iktisatçı sınava gidiyor : ) kardeş hakkında hayırlısı olsun.
Redkit için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()başka care yok . 2 kuruş bile farkettiriyor. Bu arada çalıştığım bankada makas payı yüksektir 2. 928 ken 2. 944 den aldım. Fırladı 3 geçsin dedim gördük 3 tersten : ) aç gözlü olmayacaksın . Yoksa kaybediyorsun
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()eyvallah uyarın için teşekkürler. kendi düşen ağlamaz. Düşersek kalkmayı bekleriz. düze çıkayım biraz tl de kalıcam. euro düştüğünde biraz Euro biraz dolar . Hangisi ne olursa terse hareket edicem. Düşenin dostu olmaz derler düşene gel diycem :)
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()bende terste kaldım. Fazla zararım yok. çıkışta telafi yapmamız lazım . euro düşer diye düşünüyorum eurodan dolar a geçiş yapacaklar var.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()%80 den %90 na dönücem. %10 tl kalacak. Battı balık yan gider yapacak bi şey yok :)
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()bu hafta çıkış sonra yine düşüş olur. nisan ayında 1 yada 2 çıkış bekliyorum. Şuan çindeki ekonomik daralma ne yapar onu düşünüyorum. Nasıl etkiler?
tarık_cenk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()tl nin vadesi doluyor pazartesi. Elimdeki nakit idare eder. dolar zaten dolar çıkışta doldurayım maliyeti düşürmem lazım.
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()artacak yani kapanış 2. 8692
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()kandırayı biliyorum. Kaynarcaya gelmeden. Kefkene falan gittim. İstanbul ilerde çok değerli olacak. Bazı yerlerden bizimkilere arsa alalım dedim. 3 sene içinde fiyat 3- 4 katladı. Şimdi alınmaz. daire alalım diyoruz. Bakalım uygun bir proje bulursam düşünürüm
Ocean_054 için cevaplandı (yorumu göster)