Üye adı:battıbalık
Kayıt tarihi:11 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:37511
Üye puanı:12414
Takipçileri:6784
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:24 Temmuz 1981
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:İstanbul
Yazmış olduğum şeyler. Yatırım tavsiyesi değildir!
Makas payları , elde tutulan tl miktarı , giriş rakamları , risk dağılımı , bekleme zamanları farklı olabilir. Bu nedenle başkalarının yatırım politikası sizin şartlarınızla uygun olmayabilir.
1900 yılında 1 usd 0.17
1900 yılında 1 ons 18.96 dolar
1 ons altın 3 lira 22 kuruş.
Bugün 1 ons altın kaç kat artış yaptı
Sağlam yatırımlar uzun vadede üzmez ve daha çok kazandırır!
BINANCE Referans Kimliği GHYV73G3 eklemek isteyen olursa
Gram Altın:41 Gram altını var
Puan:957,65 Nakit puanı var
T. Puan:258198,9972 Gram & Puan birleşimi
Başarı:53. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()mümkün olmayan ne kardeşim?
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()ayın 16 sına dikkat
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()düşecek fakat çıkış yapacak öyle düşecek
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()fastman paylaşımına bak
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()kardeş gidişat nereye doğru ? %85 dolar dayım . bozmuyorum . Aldığım şeyi kâr yapmadan satmak harcım değil sabırlıyım.
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()2. 850 kırması durumunda 2. 820 üst 2. 940 - 2. 97 - 2. 99 - 3. 040
poyrazkaptan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()ama ben nedense dolar ın düşeceğini zannetmiyorum. Çok çok 2. 820 aşağısı yok . '. 850 de sağlam kalır gibi geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Arkadaşlar iyi akşamlar.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Yukarı pay çok yukarı yapar. Tahminen 2. 9 geçtiği anda 2. 95 rahat gider tahminen. Ama 3 görür bu hafta
The_LaST_CoMMaNDeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()2. 9 geçtiği anda dolar depar atabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()2. 9 geçtiği anda Yorumunuzu buraya ekleyiniz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Yukarısı geçen hafta söyledik
aylaN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Bu hafta yükselecek durum onu gösteriyoruz. İstanbul trafiğine böyle 45 dakika oldu 15 dakikalık yol E 6 felç
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Günaydın herkese hayırlı sabahlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Yabancı çok arkadaşım var sanki ülkemde komple savaş var zannediyorlar. Onlar biraz daha korkuyorlar.
Feddy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Teşekkürler bu hafta zararı çıkartıcam. Battı balık yan yan gider :)
Yellenyapbikiyak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()İyi geceler herkese
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Kısaca paradan çok başarı diyelim . Yoksa 18k Tl ye de araba alırım sattığım araba 10 k Tl ydi.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Bence para o kadar umurumda değil. Olmuş olsa bana sulanan kızla evlenirdim . En azından şeker fabrikası kalırdı. Umurumda olmadığı için zengin değilim . Ufaktan araba parası çıkartmaya çalışıyorum arabamı vergiye sattım . Arabamın parasına al sat yapıp 2 kasa yenisini alıcam . Bu dolar olur bu ürün olur
Serpil1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Başın sağ olsun kardeşim
Yellenyapbikiyak için cevaplandı (yorumu göster)