Üye adı:battıbalık
Kayıt tarihi:11 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:37510
Üye puanı:12414
Takipçileri:6784
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:24 Temmuz 1981
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:İstanbul
Yazmış olduğum şeyler. Yatırım tavsiyesi değildir!
Makas payları , elde tutulan tl miktarı , giriş rakamları , risk dağılımı , bekleme zamanları farklı olabilir. Bu nedenle başkalarının yatırım politikası sizin şartlarınızla uygun olmayabilir.
1900 yılında 1 usd 0.17
1900 yılında 1 ons 18.96 dolar
1 ons altın 3 lira 22 kuruş.
Bugün 1 ons altın kaç kat artış yaptı
Sağlam yatırımlar uzun vadede üzmez ve daha çok kazandırır!
BINANCE Referans Kimliği GHYV73G3 eklemek isteyen olursa
Gram Altın:41 Gram altını var
Puan:957,65 Nakit puanı var
T. Puan:257063,6662 Gram & Puan birleşimi
Başarı:53. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Haklısın ama rezervler için fırsat var. Bekleyen var düşmüyor. Satarken alım olsa bile ihtiyaç daha fazla yükleniliyor. Millet dövizde. Boş kasa işe yaramaz önü kesilemez
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Abicim milyar dolar lık hacimler. Sizce seçimden sonra ne kadar para salındı. O zaman piyasada ne kadar vardı. Şuan ne kadar var. Rezervler nerelere indi. Ne kadar geri alınmak isteniyor. Hesaplarda ne kadar bekleyen para var. Yastık Altın da ne kadar var. Piyasa ne kadar almak istiyor rezervler ne kadar alacak. Gereksinimleri neler özel şirketler ilerleyen dönemde ne kadar ister. Banka rezervleri Tl den geçişler ne olur. Altın euro borsadan ne kadar geçiş olur vs bunlar çıkacağı noktayı ve hızını belirleyen faktörler bence. Dolar artmadan rezervler nasıl artar. Şuan yaşadığımız durum bu bence
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Çalışıyorum ama kaçırmam kanki :)
Feddy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Dengesizden kastım ani düşüş lerle dolar dan çıkmayı sağlamak euro nun düşüşleriyle doları elden çıkmasını sağlamak. Benim düşüncem bu eski seviyesine gelecek. Dolara çok yüklenildi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()dolar ı yükseltmeden nasıl rezervleri doldurursunuz? Cevap şudur. Düşerken alım yaparsınız yetersizse alımınız düşürürsünüz. euro vs veriler hep dengesiz dediğimi kanıtlar bence bu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Düşüşte 97 den inerse o seviye
apezana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Aynen çinde ekonomik durgunluk dolar ı artırıp ihracatı artırmak . Ayrıca döviz rezervlerini doldurmak. Bu düşüşün nedeni . Yıl sonu hedefinden şaşmadan rezerv dolar düşürülerek doldurulur. Yanlış mıyım?
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Bu haftanın içinde olacak. Ama olmazsa 1 ay içinde.
apezana için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Şuan çalışıyorum bayt az . Yıldızlı arkadaşlara sor kardeş
gokhanbjk59 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()3. 040 dan 2. 97 seviyelerine girecek Bi direnç olacak orada
Redkit için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Aynen bu olacak soru ve dolar normale eşitlenecek
inci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()3. 040 mb 3. 050 de merhaba der tahminim
ycncbn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Veri iyi gelecek ortam hazırlanıyor
inci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()euro düşüş yaptığı anda fırlayacak . Dediklerimden Bi bu kısmı kaldı . Euro ara ara 3. 2 Altın a iniyor. Tam inecek
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Dün gece söyledim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Dün geçe borsa %1 seviyelerinde düşüşü görecek dedim altın Çeyrek dahi gr vs düşecek dedim . Bu sabah saatlerinde olacak dedim
inci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Bu gün olmasada kısa sürede
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Hata yaptın. parite düşecek 1. 05 gibi olacak bu günün en düşük paritesi bu . euro 3. 130 dolar 3. 040 buradan düşecek. Yaz kenara kardeşim
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Önceki yorumumda ! Borsa - %1 geldiğinde euro düşecek dedim . Sonra dolar artacak hepsi düşüşe geçince fırlayacak.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Herkes dünden beri dolar dan zararla çıkıyor neden yükseliyor? Oyun