Üye adı:battıbalık
Kayıt tarihi:11 Mart 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:37510
Üye puanı:12414
Takipçileri:6784
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:24 Temmuz 1981
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:İstanbul
Yazmış olduğum şeyler. Yatırım tavsiyesi değildir!
Makas payları , elde tutulan tl miktarı , giriş rakamları , risk dağılımı , bekleme zamanları farklı olabilir. Bu nedenle başkalarının yatırım politikası sizin şartlarınızla uygun olmayabilir.
1900 yılında 1 usd 0.17
1900 yılında 1 ons 18.96 dolar
1 ons altın 3 lira 22 kuruş.
Bugün 1 ons altın kaç kat artış yaptı
Sağlam yatırımlar uzun vadede üzmez ve daha çok kazandırır!
BINANCE Referans Kimliği GHYV73G3 eklemek isteyen olursa
Gram Altın:41 Gram altını var
Puan:957,65 Nakit puanı var
T. Puan:258851,8853 Gram & Puan birleşimi
Başarı:53. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()seçim sonrası benzerini yaşadım bekledim 1. 5 ay içinde çıktı . Karla tl ye döndüm.
Kean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()yükselme olacaktır mutlaka dolar bu noktada bırakılmaz heleki zarar varken hiç bırakılmaz bekleriz yükselmesini sonra bırakırız
ilkerbey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()burada güçlü bir direnç olduğunu düşünüyorum . saat 5- 6 dan beri kıramadı.
murr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Arkadaşlar yazımı okuyun 10. 000 km uzaktaki adamlar bile bisti dolar hareketimizi takip ediyor. Panik satışlardan sert düşüş oluyor bundan korkuyorlar diyor. Bana söylediği bir şey değer aldıysa o değeri her zaman alır diyor . Sabret dolarda kal dedi . Bende aynı fikirdeyim dolardayım dedim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()dolar da sabreden adam zarar etmez . Seçim sonrası 4200 dolarda 660 Tl zarar ettim . Satmadım . Satmadıkca zararım yok dedim . Sattığımda 645 Tl kârla Tl ye döndüm . Sabretmek lazım . Çıkacak herkesin iştahı kabarıyor yabancı yatırımcıların bile brasil den arkadaşım var. Ekonomik danışmanlık şirketinde çalışıyor bizden çok kişi sizin borsa ve dolar Altın hareketlerini takip ediyor. Panik çıkışlar zarar ettirir . Bu nedenle piyasaya girmiyor diyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Hepimiz yatırımcıyız amatör yada profesyonel. Değer kaybeden birşeyi hanginiz alır hiç biriniz. Ne zaman alırsınız . Düşmesi durduğunda burası dip nokta dersiniz önü açık derler 3 leri görür derler bastırırlar bizde zararı kapatırız. Riske girildiği beklendiği taktirde karla çıkarız. Bu 1 haftada bile olur. dolar daha önce 2 katladı . 10- 15 - 20 kuruş bunlar aşılamayacak nokta değil. Konuşmadan sonra çıkanlar geri gelse 2. 92 perde artıyor diye alımlarla 3 görür. Süpriz yapıp üzerine bile çıkabilir. Ama sabırlı olmak lazım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Arkadaşlar seçimden önce 2- 3 ay önce 2. 5 Altın daydı . O kadar mb müdahalesi 3 leri gördü . sabredin 15 gün sürmez 2. 9 ları görmesi çıkanlar geri girse zaten orada olacak . Bu 1 hafta sürmez o seviyelere çıkması . Ama satışların bunun sonucu düşüşün durması lazım. Buda biraz sabırla olacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Anayasa kitabı olayını hatırlayın dolar 2 ye katladı . Seçimden sonra mb müdahale etti. 20 kuruş indi . 2. 880 de müdahale gelmişti. 3. 045 leri gördü 2. 7 lerden. Geldi . Sattıkça düşecek . Düştükçe bekleyecekler. Sahada düşer satışı kesin 2 gün bekleyin durduğu gibi yukarı yapacak.
Kean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Hepimiz yatırım yapan insanlarız. Değeri düşerken kaç kişi alım yapıyor kimse almıyor düşmenin sonunu görüp öyle alıyoruz. O nedenle panik satışı durmalı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Arkadaşlar seçim sonrası 20 kuruş indi . 3. 050 kere kadar çıktı . Şuan aynı durum . İndi evet durduğu noktada geri çıkacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()İnşallah 2, 5 k kâr yapıcaz
bönbönbakan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Kardeşim Altın vs hepsi düşecek herkes dolar ın durmasını bekliyor. Durduğunda burası son diyecekler alıma geçecekler
TlntS için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()80 k Tl lik dolar bastırıcam düşmesinin durmasını bekliyorum . Devam ederse arabaları satıcam . Siz sattıkça millet düşsün diye bakıyor çıkmazsa kimse . Pazartesi kur döner yukarı yapar hafta ortası olmadan zarar kalmaz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Akşam bankanın Tl bazında yatırdığım dolar ın . Dolar ve banka faizini hesapladım . Çıkan sonucu mb yıl sonu hedefi ile çartım dolarda durmak mantıklı geldi. 1. 94 den ter köşe oldum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Aynen alımlar çok olacak artış hızı fazla olacak 2. 9 aşacak. Ama hala satış geliyor. Kazanmayacaktık neden dolar yaptık. 1. 08 parite den neden geçilmedi. 1. 13 pariteden geçmek zarar. Sabreden zarar etmez
Nejat€$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Arkadaşlar dun gece dolar %0. 06 artış hızına erişti 5- 10 para babası denedi. Dursa satışlar fırlayacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Hala diyorum panik satışı yapmazsanız euro Altın ve borsadan geçiş olacak. Holdingler bankalar bastıracak . Dllardsn çıkan geri dönecek . Ama satış geldikçe ters kurdan çıkıp zarar edeceksiniz. Beklediğiniz sürece zarar yok. Çünkü eski seviyelere gelecek
Nejat€$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Kırmaz orası güçlü 2. 40 güçlü
algı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Kardeş tersteyim 1 yılda olsa beklerim koydum vadeliye . Çıktığı zaman güzel çıkacak
ELANORE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için battıbalık yorumu ()Öyle olsa ihracat yapan olmaz. İç piyasa ve ödemeler kilitlenir. İthalatartar dış borç artar ülke batar. dolar ekonominin dişlilerinden birisi. Buna izin vermezler verirseler . Çin daralması ile ülkede iflaslar başlar bakarsın en büyük holding bile iflas. Devlet buna izin vermez. MB alım yapacaktır. Panik satışların bitmesini bekliyorlardır
Kurt27 için cevaplandı (yorumu göster)