Üye adı:Bakayn
Kayıt tarihi:31 Temmuz 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:889
Üye puanı:41
Takipçileri:3
Takip edilen:13
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
ekinler baş vermedikçe kör buzağı topallamaz.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()@aspar matic icin. Demistim yanlis yere yazmisim heyecandan
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bakayn yorumu ()Konu: Matic
Hedefleri kac acaba kactan cikmali? Direnclerini yazmis. Miydiniz
aspar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Ben de satmadikca zarar ediyorum. Beklemedeyim hala
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Ben herkesi oyuncu goruyorum artik herkes beni dolandıriyor gibi geliyor:) neyi aldimsa olamadi
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Tamam biraz yukselir senin de bereketin var:)
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Altlar benim satmami bekliyor. Bi satayim yesillenir buralar
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Sonunda bi coin yuzumu guldurdu. MaTIC yukseliyor:)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Matic geliyor mu? Hadi..
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Avax 120 lerdeyken almisligim da var :)
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Ilk baslarda oyleydim ben:)) simdi bekliyorum pes edip satinca yukseliyot:) asama asama ogreniyorum
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Kar etmis mi hemen. Bir bize mi olmuyor:)
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Matic gorecek bence
renklay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Bunun gibi cok ornegim var benimde. Anlamiyorum net..
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Onun oncesi omg var yine tuttum sattm firladi ayni gün. Grt var sabrediyorum 2 ay olacak satayim bari millet nasiplensin
Ozzy84 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Belki 1 aydir chz tutuyorum herseye ragmen bugn sattim pump yapti.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Grafikten anlayan birisi MATIC e bakabilir mi? Pump mi olacak bana mi oyle geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Grt diye bi coinin ağına düştüm kurtulamiyorum. Kesinlikle haklisiniz btc ye girseydim on kere kazanmıştm zararim cok oldu boye
Nicotinee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Satmadikca daha da dibe iniyor. Parayi sifirlayacak nerdeyse zararina satislar. Bakmayayim dedikce heryerde reklam atiyor bitcoin altcoin vs..
CoDeX© için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()O cikacak bu cikacak benim ekranimdakiler düşüyor hep bir ileri iki geri.. Sizin ekranlar baska mi acaba :))
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Bakayn yorumu ()Link yorumu olan var mi