Üye adı:Baba_Vanga_
Kayıt tarihi:9 Ekim 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:15090
Üye puanı:4828
Takipçileri:1091
Takip edilen:19
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
"Söz gümüş ise, Sükut altındır"...
"Open your eyes, for this world is only a dream"...
"Her insan kendi RİSK ve TERCİHLERİNİN sonucunu yaşar" @temel_teknik...
"Aklı kısa olan kişiye uzun cevap verilmez".. Konfüçyüs...
"Her şey yolunda gidiyorsa, Yanlış yoldasındır"...
"İnsan dünyaya hiçbir şey ile gelir, her şeyin peşine düşer; sonra her şeyi bırakıp, hiçbir şey ile gider"..
"Tarihten öğrendiğimiz, insanların tarihten bir şey öğrenmediğidir. ”...
"Yeteneğiniz ve çabanız ne kadar çok olursa olsun bazı şeylerin olması zaman ister. Dokuz kadını hamile bırakarak 1 ayda çocuk sahibi olamazsınız. ”... W. BUFFETT...
"Uzun vadeli planlar güncel vakalar için yanıltıcı bir rehberdir. Uzun vadede hepimiz öleceğiz. ".. John Maynard KEYNES...
"İnsanın ulaşabileceği en büyük mutluluk, kendi durumundan hoşnut olmasıdır"... Baba VANGA...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Sesli güldüm..3. beğeni hesabında Kral:)
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()Metallerde "düşen dostumuz", kağıtlarda "çıkan dostumuz".. Haklısın Kral:)
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Sen gümüşü spk kağıtlarla karıştırdın Issız..10 ay bekletir,10 günde Spacex in hızında gider:)
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()"Şeytanın metali" lafı yıllar önce söylendi Aga.. Boşuna mı? .. Hayırlı Cuma'lar:)
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Yıllardır tanıdığım kadarı ile sen hiçbir zaman şeytana uymazsın toprağım:)
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Şimdi birileri kalkıp "95'te alan şu kadar kazanırdı" yazabilir.. Dünya yaşlı bir adamın 2 cümlesine bakıyor.. Hiç elinde ürün olmayan adına doğrudur, kademe adına.. Yalnız 100 TL'den elinde ürün olan,95 TL'den mal almaz, almamalı çünkü "92 TL altı 86 TL son durak" yazdım, aşağısı net karanlıktı.. Son dibi bilen varsa yazsın ona göre poz açalım, ezberle insanları yanlış yönlendirmek vebal almaktır ve şu an yaşanan sadece tepkidir.. Abd açılışından ve haftalık kapanıştan sonra resim netleşir:)YTD.. @_BROKER_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()Şampiyon olanı gördük Borsa'da Kral.. Spor hisselerinin mantalitesini anlatamadım.. Borsa'da şampiyon her daim FB'dir, sahada olmasın o beni ilgilendirmiyor:)
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()Hayırlı Cuma'lar.. Henüz bakacağım, bizde mesai geç başlıyor malumun:)@_BROKER_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()Kral; Bu Suwen iflas falan mı etti? ..15 cent nedir? ..12 cente inerse kaçırmam bilgine:)YTD.. @_BROKER_
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Konu: #35022959 Grafik detay ve yorumları
Hocam önce bir tepki yükselişi görelim.. Şu 90 lardan bir kurtulalım da:)YTD..
Yusuf0147_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Konu: #35022693 Grafik detay ve yorumları
Çok güzel/anlamlı grafik adına tebrik ederim.. Bol köpüklü hesabınızda:)
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Gaz verme 400 lot alır düşerse seni suçlarım.. Sayfa geleneği:))
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()P. tesi sonrası.. Yarın Elon Günü:))
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Terste kalmak insana tecrübe kazandırır/kazandırmalı da.. Alım- satım yaparken sanki birilerine danışılıyor/o kişiyle ortak poz açılıyor gibi bir hava var sayfada.. Yıllardır.. Gümüşü bilmeyen/tanımayan bulaşmasa bu gerginlikler olmaz bence.. Hiçbirimiz ne son dibi ne son oluşacak tepeyi bilemeyiz hele ki bu dünya konjektüründe.. Alan alır/satan satar.. Kayıpta/getiri de kişiye ait sonuçta.. Coşku ve hüzün kardeştir bu piyasalarda.. Mutlu azınlık, hüzünlü çoğunluktan nemalanır ve bu hiç değişmez... @celik2119
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Her yatırımcı adayının (Bende eski ancak acemi bir yatırımcı adayıyım)bir planı olmalı.. Ben 92 TL izlerim.. Ara levellardan mal almam..86 TL görürsem gereğini yaparım.. Yukarda ise 107-115 TL bölgesini izlerim.. Geçer ise "tut", geçemezse "okut" moduna girerim.. Telaşa, aşırı hırsa gerek yok.. Gümüş bu yeri gelir teknik, formasyonlar dahi çöp olur.. YTD..
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Hele ki huzur mekanı "Turgutreis":)
Eskin_ticaret için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()5 yıldızlı otellere kaptıracak para yok bende Aga.. Çocuklarımın evinde gayet rahatım.. Önce İst... Sonra Bodrum:)@musaelik
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Piyasada "kar/zarar" kardeştir.. Tecrübe de her şeydir, gönül ister ki para ile satın alınabilSE:)
By_manken için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Tatildeyim..4 ay.. Kazandıklarımızı harcamamız lazım Aga:)
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()GRTHO- USAK takip et Aga.. Paranın altında kalırsın.. YTD.. @_BROKER_
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)