Üye adı:Baba_Vanga_
Kayıt tarihi:9 Ekim 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:15090
Üye puanı:4828
Takipçileri:1091
Takip edilen:19
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
"Söz gümüş ise, Sükut altındır"...
"Open your eyes, for this world is only a dream"...
"Her insan kendi RİSK ve TERCİHLERİNİN sonucunu yaşar" @temel_teknik...
"Aklı kısa olan kişiye uzun cevap verilmez".. Konfüçyüs...
"Her şey yolunda gidiyorsa, Yanlış yoldasındır"...
"İnsan dünyaya hiçbir şey ile gelir, her şeyin peşine düşer; sonra her şeyi bırakıp, hiçbir şey ile gider"..
"Tarihten öğrendiğimiz, insanların tarihten bir şey öğrenmediğidir. ”...
"Yeteneğiniz ve çabanız ne kadar çok olursa olsun bazı şeylerin olması zaman ister. Dokuz kadını hamile bırakarak 1 ayda çocuk sahibi olamazsınız. ”... W. BUFFETT...
"Uzun vadeli planlar güncel vakalar için yanıltıcı bir rehberdir. Uzun vadede hepimiz öleceğiz. ".. John Maynard KEYNES...
"İnsanın ulaşabileceği en büyük mutluluk, kendi durumundan hoşnut olmasıdır"... Baba VANGA...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Sevenlerimiz sağolsun dlke fırtınasına tutmuşlar sayfamızı.. Devam etsinler, ben böyle şeylerle ilgilenmem hatta güler geçerim.. @ASRN üstada yapılanın yanında hafif kalır bunlar:)@kellemrt
kellemrt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Var olasın.. Geçen sende son hızla kaçtın sanırım üstadım.. Bu sayfa çok renkli malumun.. Kısa sürede ben de kaçarım muhtemelen:))@Şahmeran_2525
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Mrb.. Kendi sayfalarının üstatları adına yazdım dostum.. Tevazuya gerek yok, bol kazançlar:)@Şahmeran_2525
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()$ bazlı grafikle çalışanlar, bu okumaları net yapabilirler de.. Zaman lazım, hepsini taramak çok zor.. İstemesek te gözümüzden kaçıyorlar maalesef.. Bir de metal takibi yapınca zaman yetmiyor hele ki Gümüşü.. İyi tatiller:)
htc54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Değerli toprağım.. @ASRN eminim kendisi hk. bu kadar yorum yapılmasını istemez.. Bizler zorlu yollardan geçip tecrübe kazanmış insanlarız.. Tevazu da bir yere kadar.. Dileyen @ASRN 'ın Olması/Yapılması hk. yorumlarını uygular dileyen de bildiğini okuyup sonucuna katlanır.. @ASRN'ı savunmaya gerek var mı? .. Adamın son mesajı çok net değil mi? .. Şu polemikler bitmedi gitti maalesef.. Zaman para ile satın alınamıyor.. İyi tatiller:)@simurg22
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()O konuyu inanın bilmiyorum.. @ASRN üstat polemikle uğraşmaz.. Bildiğim odur.. İyi tatiller:)
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Bir de @Şahmeran_2525 üstat var hakkını teslim edelim.. @ASRN ile sayfalarının ustaları.. Kendisine de selam gönderelim buradan:)
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()@Azraa_ .. Mrb.. Siz @ASRN üstadı gerektiği kadar tanımamışsınız anlaşılan.. Kendisinin yapılması gerekenleri anlatmak için verdiği mücadeleyi site tarihinde kimse vermedi.. Ben bu kadar özverili, sabırlı, hiçbir menfi beklentisi olmadan- her sorulana cevap veren bir insanı bırakın bu sitede, hiçbir sosyal medya platformunda göreceğinizi sanmıyorum.. Son notunu da anlamamışsınız maalesef.. İyi tatiller..
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()TL olarak sıkıntı olacağını sanmıyorum..107-115 TL anlık takibimde:)YTD..
MIZMIZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()Sabit bırakacak.. YTD..
Mert13mert için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()5 yıllık $ grafiğine bakarsan.. Vbtyz 2023'te yaptığı hareketi kopyalıyor halk diliyle.. Suwen yakın radarımda bir kalkarsa 2.5 X yapar Kral:)YTD...
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()Kral; Ayen 23-25 TL seviyelerinden alınırdı.. O tren kaçtı.. Son vagona atlamak bizim işimiz değil.. YTD..
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()Vbtyz'yi 37 centten nasıl kaçırmışız yeni gördüm.. İşte dipten almanın klasik ör.. Suwen normalde 22 centin üzerinde kalıcı olmalı da..10-12 cent te dibi sıyrılır Kral:)YTD.. @_BROKER_
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Demek ki büyük fonların yıl sonu tahminleri çöpmüş.. Bırakın 2028'i.. Sizin görüşünüze de saygı duyarım o ayrı..
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()@_BROKER_ .. Grtho'yu değerlendirdin mi? .. Dün 1 kademe alabildim yine tavana gidiyor:)YTD..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()Bnk ları gördün mü? .. Sana "al" yazmıştım.. Onlar öncü olmadan Bist yürümez malumun..1 er kademe almıştım,2. sine bakacağız kapanışa göre:)YTD..
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()@ASRN üstat çok mütevazidir.. Defaaten kendisine yazdım bu konularda.. Kendi sayfasında da size metaller hk. görüşlerini yazar da.. Üstat sürekli nakarat yapılmasından rahatsız ve haklı da.. Sevgi ve saygılarımı gönderiyorum kendisine.. :)
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Tşk. Komutan.. Ben Gmstr grafiğinden 102-107 TL izliyorum.. Önce bunların üstünde kalıcılık lazım:)YTD..
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Baba_Vanga_ yorumu ()Ben TL grafiğinden anlamam Kral.. $ bazlı "geçilemeyen tepeyi geçmeden" mal almam tek istisna majör agalar da çok dip görürsem 1 kademe yaparım.. ör. Froto.. ytd..
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Baba_Vanga_ yorumu ()Hayırlı Cuma'lar toprağım.. Senin Kral indktr ne diyor merak konusu?
Manga için cevaplandı (yorumu göster)