Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11806
Üye puanı:9409
Takipçileri:1455
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: Alintidir.
Sabah sattım. Banka işim vardi. Hal ettım. Yerine koymam lazim.
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: Alintidir.
Evet. Satıp alamamakta var. Aldiğinizda kesinlikle haberim olsun. Geç saatler bile olsa. Grafik paylaşmayı unutmayın bizi unutmayın. :))
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Aynur1 yorumu ()Sn Hocam tam dediğiniz yerde durmuş. Yarın devamı gelirmiki?
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()1963 te tutunmalı. Yoksa çok derin olacak diyor ekonomistler. Ytd
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: Alintidir.
Hocam @uzmn hocam. Siz ıkınız satıpta ben satmazmiyim. Sabah sattım 5 den alanı ve onsları. V. Katılma geçtim işimi bitirmiş oldum. Her şey oturdu yerine. Çok güzelmiş v. Bank. İşlem yaptım bir az elim alışsın diye.
İkinizle beraber çöllere giderim ve ateşe girerim :)) iyiki varsınız. Teşekkür ederim.
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()altın düzeltme yapmak istiyor. Gümüş hala 27,40 ta tutunuyor. Akşam kapanışıya bakmak gerek.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Parçali işlem yapın. Alırsanız ve Cuma'yı beklerin derim. Alsanızda azar azar.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #22095262 Grafik detay ve yorumları
Hocam. Moralınızı bozmayın. Nerden geldiği belli değil. Baktım 1 sene sonra gelmiş onun bununla sataşıyor.
Sizi çok yorduk. biliyorum. az olsada grafık öngörü paylaşın. Amma burayı bırakmayın. Yoksa çok üzülürüm. Şimdilik iyi günler dilerim. . ..
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Arkadaşlar. Toplantı 29 Temmuz. Amma akşam Pavel in fed tutanakları açıklanacak internetten bakın. Dışarda idim. 9 da başliyor.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Usta değlim . Alım için bekleyin bence. Akşam fed var. Pavel önemli konuşmalar yapabilir. Ons lar etkilenecek.
Yaseminnisa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Arkadaşlar lütfen. Burda işiniz yoksa ekranı kapatın denilenin başka işler yapın. Bir birinize sataşmayın. Paylaşamayan ne var. 1 sene sonra gelip laf yetiştiriyorsunuz. Ayıp ediyorsunuz.
Bugün her kes ve piyasa akşama odaklandı. Lütfen
Beklıyelim.
Bakılır gibi değil çok kötü laflar var. Niye bir birimizi kırıyoruz. ?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Niye bunları bu şekilde yazıyorsunuz? Her kişinin karakteri başkadır. Ona göre davranış şekli kullanmalıyız.
_HERİ05_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bence sizde grafik atabılyorsunuz. Çalişmaniz var mi.
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #22088581 Grafik detay ve yorumları
Hocam sabah tam sizden grafık istiyecektım. Atmişsiniz bile.
shaokahn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #22088498 Grafik detay ve yorumları
Anladım. sn Hocam. yalnız kalmışım şimdi. Fişi çekimisiniz sizde. ; ) hayırlı günler dilerim her kese.
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #22088429 Grafik detay ve yorumları
Satmayı düşünmediğim için. Yoksa akşam satardım. Gram alimim çok aşadan. Şimdi satsamda iyi kar var. 10,15 kurş çok şey fark etmez,
KaraKalem_KeskinKılıç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #22088323 Grafik detay ve yorumları
Sn hocam siz geçen sefer stop yapmadınız. Bu sefer yapmayı düşünyormusunuz?
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Şu an kaç kişi satmak isteyebilir. 6.20,6,50 çok maliyetli oldu. Zararına hiçkimse satmamalı. Bir az zaman kaybı olabilir. Sabir gerek.
O 30,35 rakamlar illaki gelecektir. Ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bazen grafik her şey değil. Bir haber akışı güçlü bir alım grafik çubuklarını değiştirebilir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #22088099 Grafik detay ve yorumları
Hocam o kadar kesin olursa satayım şimdi.
Pulsar_Spin_Axis için cevaplandı (yorumu göster)