Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:578. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()gramdan dolar a geçtim reis. 61- 62 işime yaramaz. makası bile kapatmaz. daha aşağısı yok mu?
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()kim havalandırdı yine bu ons u reis.
var mı bir ons dolar yorumun
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Ben dolar ın baskılanması fikrine katılmıyorum. USD/TRY yi anladım tamam. Ancak uluslararası parite ortada. Türkiye'nin USD yi baskılaması mı pariteyi bu hale getirdi?
@Knox
@Z€N
@Traderist
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()yorumlarım niye düşmüyor sayfaya
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ben de bütün Altın ları dolar a geçtim. bakalım ne olacak hayırlısı...
BAŞKENTLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()dolar da al sinyalleri, ons ta sat sinyalleri başlamış şu an. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Ah dolar ah. 3, 5203 ü bile 3. 5302 diye okuyorum artık.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Ausd yorumu ()kim geri çekiliyor
Gazi_Evrenos_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Demeee. öldüreceksin bizi :(
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()Allah kolaylık versin. Sanırım Antalya dasınız. Üniversiteye yolunuz düşerse buyrun gelin bir çayımı için Hocam :)
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()meslek ne abi
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()makale okumaktan onlara fırsat bulamıyorum. Inshaallah bir gün öğrenirim bu işleri de kendi göbeğimi kendim keserim
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()Abi o nasıl bir maaştır öyle :)
Allah daha çok versin Inshaallah :)
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()biz acemiler sizin gibi düşünemiyoruz maalesef. 1. 04 ten 1. 12 ye gelince "daha nereye kadar gidecek, buradan kesin düşer" diyoruz ve işlem yapıyoruz. sadece harekete bakarız az mı çok mu diye. çok hareket ettiyse ordan döner artık diye düşünürüz. momemtum dan anlamayız yani.
Sonuç hüsran :(
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()1 ay önce gram 143 üzerine çıktı satmadım ve 139 a kadar indi. keşke 143 ten satsaydım diye pişman oldum. şimdi de öyle bir his var içimde. yine geri çekilecek sanki. pişman olmamak için bütün gramları sattım. kar kardır az ya da çok.
YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Burda öyle öneriler olursa ben emir olarak algılayıp bütün sorumluluğu üzerime alarak yapıyorum işlemi. ben onu görmedim demek ki.
bir de parite de de tersteyim. 1. 12 lerde bütün euro ları geçtim dolar a bir daha geri alamadım.
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Abi bu güçlü Abd ya da zayıf avro ne zaman gelir sizce. 8 aydır bekliyorum
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()17 mi kaldı artık abi
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Temmuz da yükselmeyen gramın artık yükseleceğini düşünmüyorum.
Gramdan dolar a full geçilmiştir. YTD...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()her seviyeden ala ala içimiz dışımız dolar oldu Yunus. ama bi halt çıkmadı 8 aydır bekliyorum terste
Knox için cevaplandı (yorumu göster)