Üye adı:Ausd
Kayıt tarihi:17 Mayıs 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3838
Üye puanı:454
Takipçileri:65
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Beyin dediğin bir buçuk kiloluk bir yağ ve su karışımı. Ciddiye alma.
Yüzün gülünce beyin hemen ona kanıyor, işler yolunda zannediyor. Saf saf basıyor serotonini.
Ota böceğe gül! Hiçbir işe yaramazsa en azından mahallede ‘Vaay, işi gücü yolunda galiba' derler, havan olur.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10102,93 Nakit puanı var
T. Puan:10102,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:580. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Öyle demiyorum da ...
ama ben 3. 80 den alırken neredeydin desem olur mu :) :) :)))
Z€N için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Onun adı KrADERist :)
Yusufum_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Allah razı olsun. bu güzel oldu. açık ve net.
bazen 351 kıramazsa alınır diyorlar. 355 olduktan sonra biz demedik mi 351 kıramazsa alınır diye. iş işten geçmiş oluyor tabi
Özgürcük için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Akşam 23:46 da gelir. en geç yarın.
kim selam söyledi diyeyim
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Büdü ile biraz fikir alış verişinde bulundular. Admin de onlarla ilgilendi biraz :)
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()"her tepe başka bir tepenin dibidir"
ruzgar41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Tabi ki sorumluluk bana ait. Kaçta geçtiniz? kaçırdım mı treni acaba? şu an girsem banka makası ile 1. 1855 ile euro alırım. uygun mudur sizce ? sorumluluk benimdir
Teşekkürler
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()ne zamana kadar kırmazsa.
Özgürcük için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()ne aldınız parite ile. yardım lütfen
bıktım dolar dan gerçekten
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()@reis616161 cevap vermedin.
Ausd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ausd yorumu ()kaçtan girdiniz.
finansuzmans_edaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Reis bu para ZAR diye mi geçiyor. Benim bankada usd /SAR diye bir parite var bu o mu acaba?
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Hayırlı kazançlar reis :) Bereketini gör...
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Detayını çok bilmiyorum Reis. Evet karşılığı var ama ben gelip sterlin i mi elden alacam deyince. öyle bir para yok ellerinde bana verebilecek. böyle olunca sanal işlem yapmış gibi oluyor. Bu da sıkıntılı bir iş tabi
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()zannetmiyorum. direk o parayı sormadım ama. sterlin i bile veremiyoruz dediler. dolar , euro ve Altın verebiliyoruz dediler
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Haklısın Reis.
ama ben bu işlerde biraz dini boyutunu düşünüyorum. Bankanın fiziki olarak karşılığını vermediği enstrümanlara bulaşmaktan korkuyorum inanç yönünden. Yoksa gelirdim seninle, kusura bakma
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()aldım ben. Hadi çıksın :)
Hadi gelin, bir iki bir iki kalkıyor. Taksim, üsküdar, ümraniye... son kalkış... hadi koşun ...
Z€N için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()Kalp var ben de Reis. Her şeyimi dolar a çevir dim
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ausd yorumu ()Herkes tutturmuş bir türkü merkez bankası müdahale ediyor diye. Durumu anlamak için parite ye bakmak yeterli bence.
jonque için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ausd yorumu ()okyanusları geçmişsin reis sen. sana yetişmek muhal.
dolar fikrin nedir?
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)