Üye adı:AURİA
Kayıt tarihi:25 Ekim 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:906
Üye puanı:92
Takipçileri:6
Takip edilen:8
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Ne şanslı şeysin sen dört ayağının üstüne düştün gene alırsın artık burdan :)))
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Neynnn nası yaaa gene mi? :(((
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Ğzülme abla komple tersteyim :))) hahaha kendime gülüyom valla tfx kurbanıyım bana kaç k kar'ıma neden oldu :)))
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Güzel dileklerin için teşekkürler...
leo09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()herkesin derdi aynı yüzde yüz kimsede bilemez olasılıklar üzerine kurulu bi dünya burası grafikler ve olasılıkları...
Garantici_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()dikkatli bi şekilde küçük aralıklarla parçalı al... sat büyük işlemde zararda büyük olur
Garantici_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()nasip kısmet bu işler … tfx yüzünden ne fırsatları kaçırdım anlatamm bende :))) resmen elimizde patladı
karabigalı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()hadi:))4, 65 usd için iyi di ama kaçırmışşın:))
karabigalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()selamlar ... terste kalan varmı halen?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Goodnight... rahatsın tabii diplerden topla ohhh...
ECLİPSE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()En azından rahat uyuyosun bak arkadaşlar yüksekten emir bile veremiyo :))) nerden biliyosun 1 cuma gecesi 4, 92 gelmiyceni :))) rahat uyuyabilirsin :)))
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Hahahah sen sus kar aldırcam diye yaktın başımı :)))
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Ayrıca al emirleri tehlikeli ama yüksekten istediğin kadar sat emri verebilirsin mantık cercevesinde ve yuksek satış emirlerini silmene gerek olmaz
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Şöyle kur yuksekken bu emirleri girceksin mesela benim 98 usd sat emrim var gercekleşmedi ve ben silmediğim için halen gecerli ! Şu an istesem usd 4. 55 iken ben 4. 98 satış veremem ama eski emrimi silmediğimden emrim var :))) rahatım yani
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Komple tersteyiz üzülme :)))
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Gökkuşağı :)))
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Benzeşiyonuz :))) ne var sende abla?
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Yaaa alemsiniz yeminlee :))) @olwayslose
nane için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Ahhh ahh o karlar ne tatlı geliyo bi an kendini kaybediyon :))) benim alttaki emirler patladı ondan tersteyim :)))
Eskilerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için AURİA yorumu ()Her zaman beterin beteri vardır öyle bakmak gerek :((
bnym için cevaplandı (yorumu göster)