Üye adı:aspar
Kayıt tarihi:11 Ocak 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:28711
Üye puanı:4040
Takipçileri:276
Takip edilen:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:389,64 Nakit puanı var
T. Puan:129088,4214 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Biliyorum başkan haberin olsun diye yazdım sevdiğini saydığın bildiğim için haber edeyim dedim :)
Sosa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ya ne batması dur hele sende :)
Sezerw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ya kırmızı gelirse :)
Sezerw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Sosa samuray hoca geldi neden hoşgeldin demiyorsun sen bakim:)
Sosa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Hayırlsı hocam zamanla göreceğiz çok tşk ederim bne şu sosaya bir kızayım :)
VforVendetta• için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Eyvallah sayın abim :)
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Hayırlsı abi inş güzel olur :)
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Hocam farketmedi sizi. Bu arada dxy haftalık grafikte ilginç bir görüntü oluştu ne diyorsunuz bu konuda? @Sosa hocamı tanımadın mı :)
VforVendetta• için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Tatar baş tacısın sen buyur öl de ölelim :)
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Abi sabır et az daha öyle yada böyle bir kıvama gelir ytd.
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Anladım hocam takip edelim bizde.
VforVendetta• için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Siteyi takip et abla anlayan arkadaşlar anında yazıyor site de zaten amşn hepimizden İnş
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Hepsinin cevabı galiba abla verilere bağlıymış öyle diyorlar
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Çok istikrarlı birisiniz hocam :)
VforVendetta• için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Abla yarın ki gelevek verilere bağlı diyor üstadlar
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Gördüğüm tüm mesajlara cevap vermeye çalışırım.
Elif_Ada için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ne olur hocam bu dolar endeksi :)
VforVendetta• için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Aynen öyle sarıl hayırlsı yapacak bişi yok
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Sen bilirsin kötü bişi demedim zaten
Elif_Ada için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Tamam başkanım ben sustum birşey demiyorum :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)