Üye adı:aspar
Kayıt tarihi:11 Ocak 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:28711
Üye puanı:4040
Takipçileri:276
Takip edilen:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:389,64 Nakit puanı var
T. Puan:129088,4214 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Sağol kardeşim size hayırlı akşamlar :)
TcBulut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Merhaba kardeşim size de hayırlı akşamlar :) aslında ilk hedefim 570 Di ama hedef yükselttim:)
Sharp_tongued için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()altın da sabır önemli :) 700 olmadan bir gram alamazlar elimden :))
Biraz_kül_biraz_duman için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Kuzu kuzu 700 lere geleceksin boşuna kıvranma gram :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Bi almadığım gümüştür :) bir gün onu da alacam :)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Aman ora da eksik kalsın teyzem :) şükür iyiyim siz nasılsınız
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Şükür bende iyiyim :) el işaretine hayranım :)
vedat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Kardeşim nasılsın görüşmeyeli
vedat69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Maşallah borsaya mı girdiniz :)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Başkanım sende bilanco okumayı öğret bize:)))
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Hocam bu mis gibi obo yapmış. Tepki yüklelişi ile de onay almış :) düşüş için. Aşağılara doğru yol alır :) az duygusal mı yorum yaptım ne :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Çok iyi olur hocam. Sizden endeks yorumu almak
Tşkler şimdiden
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Bunları okuyabilmek anlamakta bir ilim hocam. Saygılar bizden akşamınız hayr olsun inşallah
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Ahmet hocam ilmini konuşturmussun eline sağlık :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Bugün bankof değişik bi satış yaptı. Ama hisse iyi dayandı. Ben tabana gider demiştim. Ama uzunda çok iyi yerlere gelir gibi bence. Ytd
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Afiyet şifa olsun abi
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Amin cümlemize abi. Herkese bol kazanç versin rabbim
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Emeğin çok abi. Çok teşekkür ederim :)
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Saygı bizden başkanım:)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Şükür iyidir :) sizleri görünce bi selam verem dedim :)
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)