Üye adı:aspar
Kayıt tarihi:11 Ocak 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:28711
Üye puanı:4040
Takipçileri:276
Takip edilen:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:389,64 Nakit puanı var
T. Puan:129088,4214 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()İyiymiş abi :) malzemeleri sayda ne alacağımı bileyim :)
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Hb ustam nasılsınız derdimizin konusu ne bugğn :)
Nazende00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Ustam dersi kaçırmayıyom diye erken geldim bak :)
Nazende00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Abi bence faiz arttırmazlar yada göstermelik 100 150 yapabilirler sen ne diyon. Görüşün var mı?
PijamaliFare için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Saygılar abim benim seni görünce seviniyorum ya. İlk selam alanımızssın. Selam alanların çok olsun baştacısın :)
PijamaliFare için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Aynen abi tanıdın demi beni :)
PijamaliFare için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()İyiyim abi lafını dinlemedik başta esir kaldık bu sitede :)
PijamaliFare için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Sayın abim nasılsın :)
PijamaliFare için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Eyvallah başkanım :) görüşrüz kendinize iyi bakın. Herkese hayırlı akşamlar :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Hadi ya :)) torpil yok mu bana :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()En iyisi abi sen işini bilirsin :)
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Merhaba başkanım :) hep heybe olmaz arkadaşlara da yani bana da at :)))
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Abi kozalın bana göre çok iyi grafiği var. biraz yatsın bakalım :) illa gelecek o hedef :)
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Anladım abi :) bereketli ola :)
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Şükür iyidir abi ne olsun :) takılıyoruz hayata :)
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Kral abim nasılsın :)
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Sende haklısın ustam :) ne var ne yok nasılsın:)
Sharp_tongued için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Zor olanı başarayım dedim ama olmadı ustam :)
Sharp_tongued için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Herkese iyi geveler :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Hevesli gibi duruyor ama :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)