Üye adı:aspar
Kayıt tarihi:11 Ocak 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:28711
Üye puanı:4040
Takipçileri:276
Takip edilen:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:389,64 Nakit puanı var
T. Puan:129088,4214 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Abi düşüş de iki kelam edebilen insanların sorularına cevap verebilen herkese saygım sonsuz.
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Haksız mıyım arkadaşım. Ben sadece gördüğümü söyledim
rüzgar81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Ben gayet iyi baktım abi düşüş de kimler var. Önemli olan düşüş de destek ve yardımcı olabilmek. Yükselirken herkes bişi der nede olsa.
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Daha düne kadar bura sesiz sakindi :) @The_krall ve @ahmett0707 gibi üç beş arkadaş dışında hiç kimse bişi yazmakken bugün yine usta kaynamış bura :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Güzel çizim elinize sağlık
özgece için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Aracı kurumları da tercih edebilirsiniz onlar da çoğu hisse mevcut tabiki. Ben teşekkür ederim
Atkr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Ziraatta hepsi var
Atkr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Selam bist ailesi :=
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()İyi iyi hayırlı olsun :) rabbim nasip ettimi herşey olur. Herşey gönlünce olsun :)
Safaltın35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Tabiki gel sohbete :) bugün sen rahat bi uyku uyu :)
Safaltın35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Çok sevindim kardeşim. Rabbim güle güle oturmayı nasip etsin.
Safaltın35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Eve tbiliyorum kardeşim herkes aynı durum oldu. Sonuçta iui bi kar almışsın çbereketli olsun. Güle güle harca, terste kalmaktan iyidir
Safaltın35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Bereketli olsun :)
Safaltın35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Var 4 hisse sanırsam :)
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Güzel hisseler ama çok falza anele ile karsn da cımsa da eklenebilir
Sharp_tongued için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Tamam hocam teşekkür ederim. Elinize sağlık. Geceniz hayr olsun inş.
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Size zahmet olavak ama bi bakma sansınız var mı hocam :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Hocam obo hedefine vardı diyebilrimiyiz. Aşağıda GAP boşluğunu da altı XBANK burdan tepki almaz mı sizce?
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ben alımlarımı yaptım sorum değil bugün. Gerisini zmaan gösterir uzun ve orta vade alımlar.
Sharp_tongued için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Hocam normal şartlar Altın da gelmezdi ama bıgün ki bist düşüşünde taban olmayan hisse yok gelmesi normaldir. Bakalım hayırlısı ben alımı yaptım zaman neyi gösterir
Sharp_tongued için cevaplandı (yorumu göster)