Üye adı:aspar
Kayıt tarihi:11 Ocak 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:28711
Üye puanı:4040
Takipçileri:276
Takip edilen:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:389,64 Nakit puanı var
T. Puan:126784,7823 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ve aleyküm selam hg sosa
Sosa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()İyi bakalım hoşgeldin:)
TheNeWYoRKeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Grafik ustası diyorlar ona ama bi kendisine sor :)
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Allah a emanetsiniz. Hayırlı akşamlar
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()O gaz vermez genelde gördüğünü söyler :)
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Bak bende diyorum bugün ne eksik fırça yememiştim :) sağol abla eline diline sağlık :)
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Olursun olursun neden olmasın :)
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Ben indirdim grafiği zaten :) takip ederim :)
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Yetişsin iyi olur @efeberk06 yolu açık olsun :)
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()@Nazende00 hoca da kayboldu :) benim eğitimler aksıyor :)
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Önceden haber vermiyonuz ki :)
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Selam arkadaşlar gece eğitimi var burda :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için aspar yorumu ()Vay vay elinize sağlık :)
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Ayıpsın abi ilk verdiğim kisisin:)
Ayhan601 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()İyi bakalım like cı @Ayhan601 abim de aynı :)
YESRİB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Biride oranın düşürdüğünü yazmış hangisi doğru bilemedim :)
EmreT19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Selam arkadaşlar
@TheNeWYoRKeR @STokCu20 @Sharp_tongued @YESRİB @Ayhan601
Kayıpsınız nerelerdeniz bakim siz :))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Bereketli oslun kardeşim
Recep35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()O gün sana da trakyalıya da yazdım brütte bak elinizde kalır uzak durun diye ama :) o ara bazı arkadaşlar birden direnci kırdı deyince atladınız :)
Recep35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için aspar yorumu ()Hiç deme gecen gazladılar full girdim diyordu az kız recebe :)
STokCu20 için cevaplandı (yorumu göster)