Üye adı:Arkeolog06
Kayıt tarihi:9 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9665
Üye puanı:4593
Takipçileri:403
Takip edilen:12
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Ankara
"Yanıldığını kabul etmek, yeni bir hakikatin fethiyle zenginleşmektir. Parçadan bütüne, karanlıktan aydınlığa geçiş. " Cemil Meriç
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()7.64 güzel alım. Ölücülere bakmayın. Onlar 7.50 gelse 7.30 beklerler ve çoğu zaman yaya kalırlar. Bereketli olsun.
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()DXY ve tahviller böyle yükselmeye devam ederse 8.80'i rahat görür. Sonrası boşluk. :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Fiba'yı tek geçerim kardeşim. İki gün önce gece dolar 8.80'i gördüğünde 8.75'den doları sattım. Tavsiye ederim.
Fener_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Düzeltti kardeşim. En düşük seviyeden aldırmadı millete.
Fener_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Kuveyt Türk Bankası gümüşü 7.87 den satıyor. :) Yok böyle bir şey.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Çok doğru ve net tespitler. Bravo kardeşim, çok güzel özetlemişsin.
project için cevaplandı (yorumu göster)
-4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()İşi şova çevir mek kimseye bir şey kazandırmaz. Git öteye.
6_nci_hisss için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Arkeolog06 yorumu ()Kardeşim yeri mi burası? Duan da, iyiliklerin de, ibadetlerin de Allah ile senin aranda kalsın. Bırak milleti özgürce duasını eder ya da etmez. Bizi ne ilgilendirir.
6_nci_hisss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bist'e Varlık Fonu üzerinden büyük operasyon çekiliyor. Sayıştay denetimine kapalı olmasının ana nedenlerinden biri bu. Her şeyi yaparız ama denetleyemezsiniz deniyor. Enflasyon, büyüme, işsizlik verilerinde olduğu gibi endekste manipüle ediliyor. Her geçen hafta hacim düşüyor. Şeffaflık temel problem. Denetlenebilir olmayan her sistem duvara toslar hocam.
Roubini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Büyüme verisi gerçekçi olsaydı Bist'te yansıması olurdu. Ne ülke vatandaşı ne de yabancılar bu verinin doğru olduğuna inanmıyor. Buna karşın inatla manipüle edilmiş verileri paylaşmakta sakınca görmüyorlar. Temel problem işte bu.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Bu yönetim anlayışıyla değil 3 kuyu 10 tane petrol kuyusu bulunsa yine de Türk vatandaşı en pahalı yakıtı kullanacaktır. Vergi enflasyonu var bu ülkede.
Taner0765 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Evet kardeşim.
mst25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Yok kardeşim, yapmadım. Gümüş ons 27.90 seviyesinde. Bir miktar aşağı salsa güzel alım fırsatı verecek ama orada tutundu. Takipteyim. Gece Asya'yı bir görmek istiyorum. Şu bir gerçek ama, her geçen gün alım seviyesi yukarılara çıkıyor.
Evdekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()8.4796 :) Dostum bir süredir gümüşle haşır neşir olduğumuz için ağzımız yedilere alıştı. :) Hep beraber kazanalım inşallah dostum.
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()ABD ve İngiltere borsasının kapalı olduğu günde dahi kur 8.4712'nin altına düşürülemedi. Açığa satışlar kuru ancak 8.48 seviyesine kadar düşürebiliyor. Baskıdan kurtulduğu an kur 8.50'nin üstüne atıyor. Gün boyu yaşanan bu. 7.4796 dan ben de dolar a girdim dostum. @ÇANCILAR_PET_SHOP
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Yes bro, rising so hard.
benjanmin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Ne alakası var kardeşim. Adam meblağ yazmak istemiş, yanlış yazmış. Durum bu kadar açıkken şov yapmanın lüzumu yok.
Efeyas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Dostum o dolar kurunun yükseleceği tahmininden değil banka politikası gereği o makası uyguluyor. Halk Bank açık ara makas konusunda en önde olan bankalardan biridir. Kamu bankaları genelde böyledir. Gel Fiba'ya, 1.33 makas var. Sabah 1.03 idi.
Kadco_055 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Tespitlerin güzel kardeşim.
cannn33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Arkeolog06 yorumu ()Teşekkür ederim ağabey. Bakalım, biraz izlemekte fayda var. Size de bol kazançlar.
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)