Üye adı:ares3434
Kayıt tarihi:23 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7070
Üye puanı:973
Takipçileri:100
Takip edilen:18
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
nevi şahsına münhasır
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ares3434 yorumu ()Var 8-9 tane erdemir, alarko, pkent, asuzu, kozaltin, Arçelik, thy ... Az gümüş var 11'den, 970'ten gram var en çok dolar var 15.60 ortalamali :)
Sabancı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()dolar cı mı kaldı hadi konuşalım doları neyini konuscaz 18.70'i bile göremedi
TarikAbi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Selam, Gözün aydın:) borsaya girdim biraz da marta kadar tutacağım aldiklarimi
Sabancı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ares3434 yorumu ()Sema diye erkek mi olur? Erkek ise @admin tarafina paslayalım zaten admin üyeliği direk iptal ediyor
General_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ares3434 yorumu ()Sema isimli bir kadının boyle bir tarafıyla gulmesine ben gulemedim... Hoş mu yani şu cümle
sema__ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Objektif olmak istiyorsaniz rakamlarla konusabilirsiniz ben hic yorum katmadan rakamlarla durumun ne kadar icler acisi olduğunu TL'nin dibin dibinde oldugunu anlatabilirim keza maliye bakani da öyle demisti dusecek yeri kalmadi yaw dibin dibinde zaten demişti. Sizinki pek objektif olmamış
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Mb depoları doldurdu mu? Akşam akşam guldurdunuz beni :)) merkez bankasina suan 50 milyar dolar gelse rezervimiz sifir TL olur 0 TL ! Anca borcu kapatır
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Günaydın, sürekli her yoruma bir eleştiri atıyor :)
Ufuktepeli06o6 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Piyasayi takip ettiğimi ispatlar, siz neden benim her attigim yorumdan rahatsız oluyorsunuz? Bir sıkıntı mı var?
papatyalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Anlamadim ki..
altinmaster için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Ben dolar ın ocakta 25 olacağını düşünüyorum
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Tl'de mi bekleyim :)) dolar aldım iste, ha dolar almissin ha kkm'e girmissin 3 aydir aldigim dolari satmadim al sat yapamiyoruz bari düşme riskine karşı kkm'de bekleyim dedim
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Ben dün %15 faizle 1000 dolar attim kkm'e 19 ocakta bakalim kur farkı mi alirim yoksa faiz mi :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Bu dolar yrn 18.70 görmezse ben de bisey bilmiyorum
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Vay be 150 baz indirim ve dolar kipirdamamis ne kadar rezerv harcandı kimbilir
report için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ares3434 yorumu ()Faiz ne oldu
report için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ares3434 yorumu ()Okuldayim sürekli zamanla yarisiyorum :)
Ufuktepeli06o6 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ares3434 yorumu ()Bu bilgiyi sayfa ile paylasmayacagim, 3 gram da almis olabilirim 30 gram da :)
qokhann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ares3434 yorumu ()Fiba 975'ten veriyor arkadaşlar
Slmgkdl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ares3434 yorumu ()Bugün dolar in artma ihtimaline ve dxy'nin dusme ihtimaline karşı parça aldim bakalim