Üye adı:Antep27a
Kayıt tarihi:6 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5565
Üye puanı:680
Takipçileri:24
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:8 Ağustos 1976
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:7210,12 Nakit puanı var
T. Puan:13338,6334 Gram & Puan birleşimi
Başarı:453. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()6700 fazla söylemiş normalde 6560 tl ye satılıyor
mehmetali9320 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Milletin karnı yolla , köprü ile doymuyor kaldıki hemen hemen hepsi yap işlet devret şeklinde 5li çeteye bunlada övünüyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Birde ben ata lira alıyorum mesela 22 ayar ı 930 veriyor ata lira gramı daha uyguna geliyor 908 liraya geliyor an itibariyle satarsan 894 ten geri alıyor makas 14 TL
HrnA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Kuyumcu ile pazarlık yaparsan uyguna alırsın ben Ankara da uyguna alabiliyorum kuyumcunun keyfine bakarsan tabi fazlaca sagmaya çalışır bide fizikinin en iyi tarafı panik yapmıyorsun ben fiziki aldıktan sonra kazanmaya başladım banka olunca elin durmuyor satıyorsun:))
HrnA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Pazarlık yapacan ben ankara da bankadan uyguna alıyorum yer yer değişir
ayezka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Komisyon 1,5 tan 5 çıktığında çoğu kişi fiziki alır diye düşünüyorum bankalardan para çıkışı olabilir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Adamın bile gözünün feri gitti görmüyor bu seferde şubat mart dediler mart gelir mayıs temmuz derler haziranda defterleri dürünür. :))
Fani_Kul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Işığa doğru bak yolu bulursun :)) sen maliye bakanı nı takmıyormusun adam gözündeki ışıltıyla ekonomiyi idare ediyor sen yolunu bulamıyorsun ayıp saaa
Fani_Kul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Sende gözünü kapat 6 ay sonra uyan :)) sonra bak gözünde bir ışıltı görünecek:)))
Fani_Kul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Benim yazdığımı görmez bende engelli :))
Antep27a için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Lafı sok sonra illa çıkar de :))
ayezka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Tabi kesin uzay yolculuğu da başladı:))
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Şu gram haftayı 976 ile kapatsa çok iyi olacak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Salladıkları tutarsa gelir :))
Hassasyatirimci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Biliyorum kendinden çok emin biri kesin konuşmalar yapıyordu engelledim ben onu geçmiş olsun
Hassasyatirimci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Ideas kaç tl idi %90 kayıp yaşadı
Hassasyatirimci için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Düşecek diyenlere bakmayın düşecek diyen onsu söylüyor dolar ı söyleyen yok ons düşerse dolar çıkar dengelenir. Bunuda yazsınlar milletin kafasını bulandırmasınlar zararına satan olur kimsenin vebaline girmeyin ben demiyorum illa çıkacak düşecek bunu kimse bilemez ben enflasyona göre hesap yapıyorum buralardan parça parça alınabilir ful girmeyin yeter düşerse nakit elde olması gerek yoksa düşüşten faydalanamazssınız ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Parça olarak her zaman girilir
Umutum34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Kimse ne olacağını bilmez bi bakmışın tren olmuş :)
kuraltınadolar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Antep27a yorumu ()Ama temennim 2 si birden yukarı gitsin :))
__AVK__ için cevaplandı (yorumu göster)