Üye adı:Antep
Kayıt tarihi:3 Ekim 2013
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:17440
Üye puanı:1892
Takipçileri:196
Takip edilen:70
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Haziran 1927
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Gaziantep
Sayfadan ayrılıyorum . Herşey gönlünüzce olsun.. bisti bırakıyorum bi ticaretle uğraşıyorum ona yoğunlaşcam . Güzel insanlar tanıdım burda sizleri unutmayacam .. haksız yere engellediklerim de olmuş sonradan farkettim özür dilerim . Rabbim herkese bol kazanç versin . ELVEDA ...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10062,43 Nakit puanı var
T. Puan:10062,43 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Konu: yünsa ..

yünsa ..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Haftaya güzel olcak yasaklar kalkıyo..
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Hayırlı cumalar haci as.
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()1 lotta ben aldım ortak sayılırmıyız .. as.)
Saglikci32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Günaydın . . @Muro34muro18 neden ayrı bize toplu günaydın hıı. ? .. ))
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Konu: koza...

koza...
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Konu: ipeke..

ipeke..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Konu: mpark..
Rica ederim .)
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Konu: O 112.000 buraya gelecek inşalah.
O forexci değilmi varant uğraşmıyo bence
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Diğerleri ne
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()97 den dönmüş.
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Yorulmuşlar .)
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Aynı benim hisseler uykuda .. ))
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Az dinlensin gelir . Ama o gidince korkuyom en son gittiğinde 116 bindeydik 82 bin e düştük(
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Yok almadım.
Sweet_Money için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()dolar sayfasındaki bankacı gibi olmasında söyle .)
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()dolar sayfasında vardı bi tane ne derse tersi cıkardı .)
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Köyde olunca çiftçiyken yaz bize biz bankacı sevmiyıruz. )))
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Geçen yıl dolar da yapıyoduk onu ..)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Zaten seni çiftçi iken seviyorum . bankadasın şimdi demi . ? ))
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)