Üye adı:Antep
Kayıt tarihi:3 Ekim 2013
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:17440
Üye puanı:1892
Takipçileri:196
Takip edilen:70
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Haziran 1927
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Gaziantep
Sayfadan ayrılıyorum . Herşey gönlünüzce olsun.. bisti bırakıyorum bi ticaretle uğraşıyorum ona yoğunlaşcam . Güzel insanlar tanıdım burda sizleri unutmayacam .. haksız yere engellediklerim de olmuş sonradan farkettim özür dilerim . Rabbim herkese bol kazanç versin . ELVEDA ...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10062,43 Nakit puanı var
T. Puan:10062,43 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()O zaman yaklaştı hareket .)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Klknma bi ara iyi çıkıyodu..
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Normalleşme sürecine bağlı dokta almanya otomobil firmalarına jant üretiyo spek bi kağıt epeydir yatay şıkıltı iyice endexi tınlamaz hiç kafasına göre
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Boşayalım sizi onlardan . olmazmı
Iyi_mi_böyle_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Sen aslında onların hareketlerini iyi biliyon . Kafeinci seni .)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Full dokta ve hubvc deyim fırsat görsemde bazen elim sat a gitmiyo akraba olduk bunlarla .)
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Yazılımlar derken anlamadım.?
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Tukaş gragik atmamı bekliyomuş 200 ema altını sevmiyo . ) @Effsane
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Konu: #21099896 Grafik detay ve yorumları

tukaş artık çok fazla düşecek yeri kalmadı pazartesi tepki alıp çıkmalı günlük grafikte 3 defa 200 ema Altın a düşüp çıkmış
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Tadg yazdın ne bilim.
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Fener geçen 10.60 dı grafikte gümüş ve Altın cross var . mardin saatlikte buluttan çıkmaya çalışıyo ikiside gideri var al vermeye devam ediyolar
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Boşver şu gıda ve ilaç artık . Yasaklar kalkıyo çok bişey bekleme onlardan.
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Napak apla gidene yol yakışır belliydi zaten .. en son hubvc 17-18den aldım sabrım tükendi sattım 30 tl gördü iki üç gün sonra . Ben kısa vadeci değilim artık orta vade
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Serkan fener ışık saçıyo ..
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Yok almadım daha dokta ve hubvc deyim inat ettim .)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Kafada akşama kadar 50 tane tilki dolanıyo akşam ne yedin diye sorsana ))
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Rabbim gönlüne göre versin vakiti sıkıntı etmedikten sonra kazanç kesin zaten.
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Atagy atak yaptı.)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Günaydın hemşo
Albatrosadana için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Antep yorumu ()Genelde aysonu tepesine vuruyolar değilmi haci
Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)