Üye adı:Anow
Kayıt tarihi:28 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1888
Üye puanı:105
Takipçileri:12
Takip edilen:33
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Bunlar bitmez. Bosuna zaman kaybi olur bitirmee calismakta. Engel en mantiklisi olur
obadus için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Yahu bak sende aynı şeyi yapıyosun. Iki sacma insan laf soktu diye herkesi mahrum ediyosun. Bu bencillige girer yapmayin bunu. Biz grafigin ne anlattigini gayet net anladik. Birsey anlatmana da gerek yok. 25 i kiramazsa ki simdilik kiramiyor dusus devam. 25 uzerine hacimli artis yaparsa yukselis trendi baslayabilir olay bu sanirim. Laf edeni engelle gitsin. Onlar yuzunden tum insanlari madur etmek sacma olur
obadus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Şef bey bekleyelim mi bir yol yordam göstersen indikatörlere göre :)
obadus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Ppk ne zaman olacak acaba
hayri_klc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Gunaydin 5 05 e mi gidiyoruz
obadus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Alim mi beklemek mi daha makul su anda sizce
obadus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Üçgen alta kirmis gosterip 5 30 lar mı hedef olucak sizce
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Bugün ağır cümleler kuruldu. Hatta resmi bir açıklama vardı hatrlayamadim. Hatta bu bir şifre mi gbi yorumlar yapılmıştı. Buyuk oyun olabilir şu anda
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Bu dokunmuş. Ne demek oluyordu. Bir anda inecek derken 5 50 lere çakmasınlar sakın?
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Demin 5 10 bandı deniyordu sitede. Simdi 5 30 u gececektir en az denmeye basladi. Çoluk çocuk toplanmış hep.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Demin 5 10 bandı deniyordu sitede. Simdi 5 30 u gececektir en az denmeye basladi. Çoluk çocuk toplanmış hep.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Demin 5 10 bandı deniyordu sitede. Simdi 5 30 u gececektir en az denmeye basladi. Çoluk çocuk toplanmış hep.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Viop ta işlem kapatıyor sanırım mb. Ne diyorsun giderse alsakmı ki :)
obadus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Biri şu dolar ı durdursun :D burayı da kırarsa 25 ler can sıkar :)
obadus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Biri şu dolar ı durdursun :D
Anow için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Sabahtir gozune baktim gitti gitti geldi :D bozdum 21 lere cikti bahtsiz bedeviyim vesselam
obadus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Oyle olsun :)) g20 ye mi yukseliyor o vakit bu meret sabahtir yukselmedi de :))
obadus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Ole diyorlar
Soruyorum_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Bozdum valla. Pazartesiye bekleyemedim. Ben bozdum diye cikar artik :D
hayri_klc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Anow yorumu ()Ons cikmasini destekleyecek sanirim 21 e :)
obadus için cevaplandı (yorumu göster)